Gå til innhold

Da skal jeg vel snart føde.....?


Ane med lillegutt

Anbefalte innlegg

Jepp, da gikk det sånn at jeg ble lagt inn på UNN i dag igjen, blodtrykket har steget nok en gang...

 

Først har de økt dosen med blodtrykksmedisin, men det funka dårlig. Så nå ligger jeg her, de har satt de første modningstablettene og det er bare å begynne å vente på at fødselen skal komme i gang :)

 

Litt nervepirrende kan man trygt si... Håper ikke det skjer noe mens jeg må være alene i natt....

 

 

Og for dem jeg sniker i køa til, så får jeg bare beklage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lite nurk i magen :)

Hei :) Blir du satt igang på UNN eller husker jeg helt feil? Var du moden i det hele tatt før du fikk den første tabletten? Grunnen til at jeg lurer er fordi de nektet å sette meg igang på tross av sykdom osv, siden jeg ikke er moden enda. Uansett, masse lykke til, ikke lenge til du har babyen i armene nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært vurdert i løpet av den foregående uka om jeg var moden... De ville ikke sette meg i gang forrige onsdag, men i går så de ikke annen råd.. Jeg hadde blitt litt mindre umoden som de sa det, men ikke spesielt mye....

 

Jeg har ligget i hele nett med tak hvert tredje minutt, så kroppen kan ikke ha vært helt uenig om å starte :)

 

Ligger på UNN ja, håper at du snart har babyen i armene du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til Ane! Håper kroppen kommer ordentlig i gang snart. Og ikke lenge igjen før du får hilse på veslegutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen baby her nei... Sliter med å få ting i gang her... Humøret har vært på bunnen etter flere dager med rier som stopper opp, men etter en fridag hjemme er ting litt bedre i dag...

 

Igangsetting kan altså ta tid jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke har født enda! :o(

Skjønner at humøret har vært litt på bunn da ja.

Håper du snart har gutten din i armene, Ane! :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...