Gå til innhold

Lite bevegelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 nå og jenta mi har egentlig alltid vært stille og rolig.. Men igår og idag har jeg ikke kjent noen spark i det hele tatt, bare litt svak bevegelse.. Er det vanlig?? Var en dag i uke 28 hvor jeg ikke kjente så mye bevegelse heller, var da på føden for å sjekke, og alt var bra, så kvier meg litt for å ringe dit igjen egentlig.. Hvordan er det med dere andre? Kjenner dere spark hver dag? Har det vært noen dager hvor dere har kjent veldig lite bevegelse? hva ville dere gjort vis dere var meg? takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg ned og spis eller drikk noe søtt..'

Dytt litt på magen og prøv å få kontakt.. Hvis dette ikke hjelper så vil jeg anbefale deg å ringe føden..

Så slipper du å bekymre deg.. De har jo dårligere plass, og sover mer den tiden. Så det er nok ikke noe galt skal du se..

Men for å være sikker så er ikke en tlf som sagt dumt.

Skrevet

Ja, støtter anonym over her. Prøv å vekk babyen med dytt eller drikke, og hvis det ikke funker så ring føden. Dette er veldig viktig, og det spiller ingen rolle om du har ringt om dette før.

Skrevet

Hei!

Gutten min er også rimelig rolig. Er i uke 30+6 og merker ikke så mange spark for dagen, men heller rolige, myke bevegelser. Ser daglig og flere ganger daglig at magen buler hær og dær. I følge jordmor er barna forskjellige, og så lenge det er liv daglig skal alt være normalt. Uansett, hvis du er veldig nervøs så ta kontakt med føden, da det er jævlig å gå å være nervøs å lure hele tiden.

Skrevet

Det er som sagt mindre bevegelse og spark når en kommer så langt.. mere glidende bevegelser.. Dessuten har det litt med hvordan hun ligger inni der også. Men ring føden hvis du fortsatt ikke kjenner noe

Skrevet

Takk for svar alle sammen.. Spiste noe søtt, og mener jeg har kjent to spark eller noe.. Så da er vel alt bra håper jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...