(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 andre enn meg som fremdeles sliter litt med bekkenet? Fødte for 7 måneder siden, og kan ikke si bekkenet er så mye bedre enn det var når jeg gikk gravid og var sykemeldt med bekkenplager. Etter å ha malt vegger i to dager nå er det blitt så ille at jeg ikke klarer å løfte på bebbisen min, eller gå i trapper. Har tidligere vært til kiropraktor, men hjalp lite.. Noen som har noen tips til behandling som funker?? Kjenner jeg gruer litt for at det skal bli skikkelig ille neste gang jeg blir gravid:-(
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg er fortsatt like plaget (og tidvis mer plaget) fortsatt, 8 mnd etter fødsel... Går til fysioterapeut og følger et treningsopplegg for bl to ganger i uken...i tillegg går jeg til en kiropraktor (som er ekspert på bl-plager) hvis jeg er helt låst og trenger å manipuleres...noen går også til manuell-terapeut...anbefaler deg å ta kontakt med en fysioterapeut som er god på bl (trenger henvisning fra legen da)... Merker bedring av behandlingen da, men d går saaaaaakte fremover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå