Gå til innhold

dere som har en annen kjæreste enn barnefaren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange er dere? hvordan funker det i praksis for dere? hvis han er samboer, tar han halvparten av barne-greiene? hva tenker kidsa om nye? og hva synes bf?

jeg har annen kjæreste, men har ikke flyttet sammen ennå. minien kaller han helgepappa. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke min unge mer enn 2år, og han har heller aldri hatt pappa.

Møtt faren sin 5ganger i løpet av livet sit, da han var 8dg gammel, 6mnd, 14mnd, 18mnd og nå for noen uker siden.

Han vet ikke hvem og hva pappa er. BAre liker å si pappa Hvis jeg snakker med pappan min i tlf, og nevner ordet pappa, så hermer han etter.

Min nye samboer og Daniel går kjempegodt overens =)

Han tar mer enn halvparten (føles det som). Men vi deler, bytter og tar ansvaret for D begge to. Hvis en er opptatt tar den andre D. Og omvendt.

Føler meg utrolig heldig som har en slik samboer...

Han tar bleieskift uten å furte, og da kan jeg høre de begge le på badet=)

Barnefaren aner jeg ikke hva mener, men han får mene det han vil. Har ikke stilt opp for Daniel i det hele tatt.

Skal du og kjæresten flytte sammen i nærmeste fremtid? :)

Skrevet

så flott da! vi er i nesten samme situasjon når det gjelder bf. minien vet hvem han er og har møtt han noen få ganger men han er ikke så interessert...

det er litt for tidlig å flytte sammen ennå. vi har ikke vært sammen i et år ennå, dessuten er det utrolig deilig å bo alene, får bare nyte det mens jeg kan :)

grunnen til at jeg lurte er at jeg kjenner noen som har annen samboer som ikke er bf og de klager sånn. jeg håper ikke det er så mange av den sorten, selv om jeg tviler ikke på min kjæreste da. han er utrolig flink med minien og bruker masse tid på henne :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ny kjæreste, vi har vært samboere i litt over 1 år nå, og har en sønn sammen. Sambo kom inn i livet til snuppa når ho var på nippe til og fylle 2. Hun la sin elsk på han fra første stund, og han tar alt ansvaret han føler han må, og litt til. Han gjør ikke forskjell på barna, og tar "pappa-biten" her hjemme. Han skifta bleier (når ho fortsatt brukte det), han ga henne mat, la henne, står opp med henne, tar henne med på ting, and so on... No worries :)

Skrevet

Kjedelig for barna at de ikke stiller opp. Er glad for at samboeren stiller sånn opp og tar ansvaret i stepappa-rollen..

Fedrene vet ikke hva de går glipp av..!!

Hehe, det er deilig å bo alene ja.. Har ikke gjort det så mye jeg, bodde hjemme hos mine foreldre helt til des 07.

Bodde et år borte, og flyttet hjem da jeg ble gravid.. ;)

Kjedelig at de klager sånn da, men har de nettopp flyttet sammen da?

Skrevet

hun ene venninnen min har vært samboer med han i 5 år, siden hun gikk gravid. han hjelper til litt med ungen men gidder ikke gjøre noe i huset. de bor sammen ennå men hun har lyst å flytte fra han, samtidig som de prøver å få barn.

hun andre ble samboer med kjæresten sin etter et halvt år og hun flyttet fra han etter like lang tid. han jobbet veldig mye da så hun merket ikke forskjell på alenemortilværelsen og samboerskapet.

tredje venninnen min hadde en unge fra før og fikk en unge med ny samboer. han forskjellsbehandler ungene og hun har ikk enoe særlig liv utenfor kjøkkenbenken for å si det sånn. hvis hun vil ut med ungene er det helt greit, men hvis hun vil ut alene så "passer det ikke" for han.

Skrevet

jeg har fått meg ny kjæreste...vi bor ikke offisielt sammen men han er her så og si hele tiden:)

han er helt fantastisk, hjelper til med emilie heeele tiden, trenger ikke en gang å spørre:)

han har 2 fra før av også da så da hjelper jeg så klart til med hans barn når han har de.)

bf syns det er greit, han og kjæresten min snakker sammen og alt går helt greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...