ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Det vil si, 2. tri forumet her inne... Smygkikker der inne og det virker ut som om alle bare skriver som anonyme og kommer med de utroligste teiteste innleggene og svarene Liker meg her jeg! )
lillespinnville Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Er nok litt enig med deg der... Jeg gikk over til 2. trimester i dag, men henger fortsatt litt igjen her inne. Men jeg tenker som så at alle de hyggelige damene som er her inne følger jo med over til 2. tri de også før eller siden, så hvorfor ikke ta med seg den hyggelige stemningen over dit?
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Det er sant! God holdning!! ) Vi er jo rundt 10 jenter som går over denne uken, så jeg tror vi kan klare å dra med oss masse positive ting! - Og så kommer det fler og fler hyggelig jenter på etterhvert
Herkules Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Husk å ikke bli for provosert og hold deg til de "gode gamle" Lykke til på vei videre til 2 tri
Budeia og lillegutt Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Helt enig med deg ChellBell. Har også vært inne å smuglest litt på 2.tri, og føler også at stemninga er bedre her inne på 1.tri.. Kommer etter dere neste fredag, og skal se etter dere
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Oi, jeg hopper over idag. Tolv fullgåtte uker!!! så herlig:) Har ikke smugtittet. Men vi er jo så mange herfra som stikker over i disse dager at d blir nok koselig:) Snakkes der imorgen:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Du må hoppe over, vi trenger flere hygggelige jenter der inne
ChellBell - har født! Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg skrev en liten email til moderator på BiM og spurte om de kunne være så snille og fjerne anonym-knappen. Folk må kunne klare å stå for det de sier og mange bruker den knappen til å gjemme seg bak så de kan komme med negative innlegg og svar til andre. Moderator var helt enig og alle anonym-knapper skal bli fjernet på 1, 2 og 3. trimester ) Yey!
Lova Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Så flott at anonymknappen blir fjernet! Det hjelper nok på stemningen der inne. Det må jo være litt deilig å begynne på 2 trimester, også...Jeg gleder meg til jeg skal over dit om 2 og en halv uke. Lykke til så lenge. Hasta pronto:).
Venter på bitteliten Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Smugleser litt fra 2.tri...husker for noen år tilbake at det var mange kjipe innlegg og svar på 1.tri også, så det henger helt klart sammen med anonymknappen. Det er alltid noen som skal ødelegge... Men dere må huske på at det finnes flere hyggelige damer inne på 2.tri enn kjipe! Hvis man teller de negative tilbakemeldingene så er de heldigvis i mindretall! Og når dere kommer blir det vel enda flere positive! Så velkommen skal dere være – 2.tri er en kjempefin tid for de aller fleste gravide. Formen blir bedre, man skal på rutine-ul, magen vises for alvor osv osv – det er mye mer å glede seg til enn å grue seg til!!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Hei hei jenter. Sniker innpå fra 3 tri... Jeg hadde ikke problemer med å gå over til 2 tri for noen få mnd. siden. Da hadde 1 tri anonymknapp og folk var skikkelig fæle her innpå. mann turde nesten ikke å spørre om ting før mann ble bitt hodet av. 2 tri har vært veldig okei altså. jeg sleit litt med å gå over på trimester 3. Så lenge noen tar seg bryet med å svare fornuftig på det jeg spørr om, så får jeg det svaret jeg vil ha. Også blåser jeg i de anonyme.... Lykke til videre!
ChellBell - har født! Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Takk for koselige tilbakemelding fra alle - også dere som har tatt turen innom fra både 2. og 3. trimester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå