Mamma05&08 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 I dag klokken 16.52 kom det ei lita jente til verden. Hun var 3345 g, 49 cm lang og 35 rundt hodet. Vannet gikk 13.15, og riene satte for fullt inn litt over klokken 14.30. Økte så veldig fram mot klokken 15.30. Til da var min gode venn lystgassen god hjelp, men jeg ba om epidural. Ble sjekket og da sto hodet langt nede, så jeg ble tilbudt spinal i stedet.. (hurra for spinal) Spinalen ble satt 16.05, og hadde umiddelbar effekt. Og 5 pressrier senere var hun ute Ingen rifter, ingen klipping 3 timer senere var vi hjemme... så her sitter jeg med pc`n.. akkurat ammet lillemor, så nå sover hun søtt i kurven sin. En fantastisk fødselsopplevelse Takk for meg!! Og lykke til alle dere andre
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med tuppa! En fin fødsel, nyt spedbarnstiden og kos dere. Godt å komme hjem kan jeg tenke meg :-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 OJ!!! Gratulerer så masse!!! Må være super deilig å være ferdig da??? =0) Merket jeg ble litt misunnelig nå ;0) Men tøtta kommer når hun kommer så man får ikke klage =0) Men gratulerer så masse ihvertfall....!
snart tobarns Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 grattis! Deilig å høre om fødsler som går så greit...utrolig å være hjemme så fort da. skjønnner av nicket at du er annengangs...trøst formeg som lå fra fredag til mandag morgen med førstemann...
Cheeva=) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Åhhh.. så flott å høre at det gikk så fint!!! Er vel det vi kaller drømmefødsel ja=)=) Gratulerer så inderlig masse!! Kose deg videre=)=)
PlinkiPlonk Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Oi, grattis!! Hjemme allerede? Gikk fort og greit, tydeligvis. Kos dere med den lille:)
Mamma05&08 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Er hjemme ja.. forrige fødsel dro vi hjem dagen etter, og denne fødselen var enda lettere og så lenge barnet har det bra så har vi det best hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå