Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 som er vanntette og pustende.Har prøvd gegge deler og de er bra,men kunne tenkt meg å bruke max 800 kr på vårdress til eldsten nå.Han sitter jo ikke på rumpa hele tiden nå... har hørt at både reflex og .hellytech er bra dresser. Noen som har prøvd den hellytech og vet om den er tett?
Ducchini Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Vi har hatt HellyHansen sine to ganger, de er tett og fine, men litt små i str ( er vel det eneste vi kan klage på)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 ok,kanskje jeg skal gå for den da.Har en stor gutt som blir 6 i sommer så han må vel ha 9 årsstørrelse ..Har obs sport den dressen?Eller XXL?
*ViMsA* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg er også utrolig fornøyd med Reflex!!! Både regntøy og dress. Skal helt klart holde meg til det. Vi har ellers hatt Troll. Reflex overgangsdress koster 399, og den vårdressen som bare er sånt tynt skall eller hva jeg skal si koster bare 299.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Stormberg sin dress er vanntett og vindtett! Er kjempefornøyd. Men husker ikke hvor mye den koster :s
snuppa m 3 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Kjøpte dress på tilbud på Exit "Name it" og synes den var veldig god. Ordinær pris trur jeg var ca. 500,-, kjøpte til kr. 250 :-)
Blue Lady Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 reflex er vanntett og fra i år puster de også slik som reima gjør, i følge forhandler. Rasavil er et merke mange er fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå