Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 ...og kan fortelle meg litt om hvordan det var. Er det noen som har vært gjennom dette og har født barn etterpå?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det var veldig kjapt gjort og helt smertefritt. Ingen "ettervirkninger". Legen sa at det tvert i mot kunne være lettere å bli gravid etterpå. Har fått et planlagt barn så langt.. Ingenting å være redd for, ingeting å grue seg til!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 har faktisk vært med og sett på et koniseringinngrep som sykepleiestudent. Det gikk veldig fort og greit hvis du lurer på den oreative biten... De fjernet en liten bit av livmorhalsen.
pelleguri:) Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg har konisert. Du får lokalbedøvelse og du kjenner ingenting. Jeg var veldig nervøs, men uten grunn. Du kan blø litt i ettertid og bør ta det litt med ro et par dager. Jeg har nå en gutt på 3 mnd, så konisering hemmer ikke å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Er det sånn at man må ta det veldig med ro i et evt. senere svangerskap. Sånn ligge på sofaen hele dagen? Det vet jeg nesten ikke om jeg kan fikse...Tusen takk for snille ord:) Kan jeg forresten regne med å gå på jobb dagen etterpå?
2hærligegutter Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ved en ny graviditet etter konisering vil du få ekstra ul oppfølging pga kortere livmorhals, ellers ingen bivirkninger. Jeg hadde det da eldstemann var 3mnd, og har akkurat fått gutt nr 2. hadde ul ca hver 4 uke etter den ordinære helt frem til uke 32, da var jeg fødeklar fikk jeg beskjed om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå