Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg klarer ikke velge selv *svak i dag* Skal jeg A) Rydde og shine litt siden tha bestemor kommer på besøk i morra, med middag på slep. (og har vasket alle klærne mine for meg siden vaskemaskina er død og jeg har ikke giddet å rydde dem vekk ennå) Eller gå og legge meg siden jeg har sovet ca 7 timer totalt de siste to døgnene, og ta evt ryddings i morgen før hun kommer? Tilleggsinfo; vaskedag er ferdag, torsdag er husets mest shabby dag, vaskedama er flink til å både rydde og vaske, og hun kom jo da fredagen... A eller B?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 legg deg ;-) kosligere med opplagt vertinne enn strøkent hus ;-)
Lilletrollogmamma Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Såklart skal du legge deg! (men siden du er tillamor kan du like godt rydde og shine siden du ikke kommer til å legge deg likevel, men sitte her og kosemose med oss!) :-D
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 *noterer flertall for min favoritt av de to nevnte og venter spent på flere*
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Monajenten. Det var bare A og B i dag, ikke C, kaste bort hele resten av kvelden på DiB som vanlig:p Hehe... MÅ serriøst få meg litt søvn snart, er helt kjørt og skal TIDLIG opp i morgen:(
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Men C er et sånt snikende alternativ som bare blir sånn, og så er plutselig klokken to:-O Men hvis jeg faktisk skal tro på deg....gå å legge seg;-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Hehe, jeg SKAL legge meg;) *men må ha noen svar til først, slik at jeg er sikker på at jeg gjør det rette valget*
Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Tilla LALLE! *tusler avgårde og sender en nattakosemose til Monajenten i farten!*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Ville ryddet over, max 15min også lagt meg. Følt at man har gjort noe er bedre enn ingenting og ta resten imrg...=)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 (jeg HAR gått asså!) Vålis; har rydda i noen timer allerede, men noe annet da seff:p Hehe.. Så jeg har vært flink jente og samvittigheten er om ikke annet gullende ren! (booooorte)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Først tar du C, så tar du B, og så overlater du A til bestemor i morgen ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Du kommer til å sitte her ti 02 du, bare for å sjekke om noen har svart deg mere hihihih:p Men da legger du deg! Eller bare bliiiiir her.. Eller legger deg... Natta da =)
The most famous Ludder Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Legg deg, det du kaller rot er nok ikke noe, så drit i å rydde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå