Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skjønner ingenting jeg.., noen som kanskje har klart og trekke noen snorere gjennom hele serien som skjønner noe av hva som skjer??? Har sett alle episodene.., men blir bare mere og mere forvirret..=)
smågodt prinsessa Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 åååh herregud,, jeg har gitt opp Lost for lenge siden.. mer tragisk serie må man lete lenge etter.. de vet virkelig ikke å gi seg når de er på topp altså! Serien var jo KNALL BRA før.. nå har de dratt det for langt!!
Jenny-penny Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Synes de drar det litt langt, man glemmer jo snart hva serien egentlig handler om. Svitsjer til nåtid og fortid så man blir små tussete. Hvis de ikke kommer med noe bra snart vet jeg ikke hvor lenge jeg orker )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Kan stolt si at jeg har ikke sett en episode=) Så jeg har ingen koll=)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 *flire* Jeg har sett så langt det er sendt ( i USA) og jeg tror jeg begynner å få litt oversikt igjen, men bare litt:p
Blue Lady Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 de på båten må vel være i fortid det også? siden det var 2004 der... nei aner ikke, har falt helt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå