The most famous Ludder Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Typen min som suger når det kommer til data, er ute og printer ut noen diplomer hos svigerhelvete. Han får hvite kanter rundt diplomene, og vet ikke hvordan han skal få det vekk. Prøver å justere bredde/lengde, men hjelper ikke. Jeg klarer ikke tenke når jeg ikke har det foran meg. Noen som er datageni som kan forklare enkelt hva han gjør feil, og hva han overser????
*ale* Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Gå inn på printeroppsettet og reguler margene???
The most famous Ludder Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Er ikke det det han gjør da når han regulerer lengde/bredde? Ja, svigerhelvete. Faen :-( Dritthumør på meg nå som sikkert kunne klart det selv, så kunne han vært her med konsant sutring i øret av en overtrøtt liten tass...
*ale* Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Nei ikke hvis margene ikke er utnulla... Lengre/ bredde er på bildet ift printen...
The most famous Ludder Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Å, takk, håper han skjønner det. Grrr...talentløs mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå