Gå til innhold

selvangivelsen igjen...


En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det står at den er tilgjengelig fra 3.april..det betyr ikke etter midnatt nå snart altså? står ingenting om kl 08 som flere har snakket om?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Noe jeg ikke har fått med meg??

går det ann å se den på nett?

Hvor??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det står jo, at den er tilgjengelig fra 3.april kl 08.00

Skrevet

www.minside.no

Registrer deg

finn frem skattekort merket 2008, der har du dine pinkoder.

 

 

Du kan jo bare logge inn å se kl 00.00

Skrevet

kommer det inn etter midnatt eller imorgen kl åtte?

Skrevet

Har skaffet meg engangskode på mobil på altinn.no, det er det saamme som minside.no, er det ikke det? Foreligger ingenting ennå, er superspent jeg!

Skrevet

kan man ikke bare se på skattekortet da??

Skrevet

etter kodene da.. hehe

Skrevet

I fjor kom de inn tidligere, lenge før den kom i posten. Min var levert 29.03.07, står det.

Skrevet

ja. men den er ikke kommet ennå i år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...