En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 det står at den er tilgjengelig fra 3.april..det betyr ikke etter midnatt nå snart altså? står ingenting om kl 08 som flere har snakket om?
SaDa Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Noe jeg ikke har fått med meg?? går det ann å se den på nett? Hvor??
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Det står jo, at den er tilgjengelig fra 3.april kl 08.00
Libido- Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 www.minside.no Registrer deg finn frem skattekort merket 2008, der har du dine pinkoder. Du kan jo bare logge inn å se kl 00.00
Hønemor ___ Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 kommer det inn etter midnatt eller imorgen kl åtte?
Tyra79 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Har skaffet meg engangskode på mobil på altinn.no, det er det saamme som minside.no, er det ikke det? Foreligger ingenting ennå, er superspent jeg!
**Frøken84** Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 kan man ikke bare se på skattekortet da??
sveis Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 I fjor kom de inn tidligere, lenge før den kom i posten. Min var levert 29.03.07, står det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå