flust Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Her er linken til kveldens episode av de svenske jordmødrene, hvis noen vil se http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1095779
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for linken. Nå har jeg kost meg med 2 episoder:-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg syntes det var noen fantastiske fedre i begge episodene. Mannen min oppførte seg ikke sånn under min :-( Men stakkars han var så nervøs at jeg er overraska at han ikke besvimte.
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Flotte fedre og mødre:-) Blir helt rørt av fødsler. Han ene faren i første episode lettet jo nesten i taket da babyen kom ut. For en glede:D
Gjest Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hadde jeg født i bilen så hadde min kjære svimet av hahaha Utrolig koselig serie altså..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 hun ene jordmora såg så koselig ut, hun som var med de som måtte ha keisersnitt
* 5 om dagen * Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 er dette episode 2? så den linken som kom her sist uke også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå