Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei hei! Det var så "godt" å lese det du skrev ang bekkenløsningen din, for vi er nok i samme båt!!! Jeg skal oxo settes igang før tiden ( 3 uker før termin ) pga dette....... Håper det går bra med deg på tirsdag, og det hadde vært spennende å få høre hvordan det gikk med deg......gangen i det hele liksom. Jeg skal settes igang 5 mai. Masse masse lykke til!!!
mine små alver... Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hei!! Tusen takk ,det var hyggelig å høre!! Synd at vi er i samme båt da men..Unner ingen disse plagene for å si det sånn. Hvor skal du settes igang da? Jeg blir satt igang på riksen,synes det er flott at vi blir tatt sånn på allvor for det er jo rett å slett pyton å ikke klare en dritt,og jo lenger vi går mer frustrerte blir vi jo=) Er veldig spent ang tirsdag ja,lurer veldig på hvordan de setter meg igang og hvor lang tid det hele vil ta denne gangen. Jeg kan gi tilbakemelding jeg vettu,og masse lykke til til deg også. April/mai er en fin tid å få barn på har en datter fra før som er født 10 mai:=)
Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Hei! ;o) Jeg skal settes igang ved St Olavs Hospital, AVD ORKDAL SYKEHUS. Jeg synes oxo det er veldig flott at vi blir tatt på alvor, for dette er som du sier, ikke en situasjon jeg unner noen!! Jeg er så spent på om det vil bli en tøffere fødsel og hvor lang tid det vil ta fra de setter meg igang til det hele er over. Jeg har en datter fra før, hun blir 3 år 10 april )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå