Gå til innhold

Hjelp - mammaklær...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på HM for å kjøpe mammaklær for første gang- skrekk og gru! Av de 5 buksene jeg prøvde var alle stygge! Er 11+4 og magen står rett ut... må ha knappen åpen på alle bukser nå.. litt slitsomt ...

 

Noen som har tips om hvor jeg kan finne noen fine og gode mammabukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Søk på nettet etter "den kule Mage". Det er en butikk som holder til i oslo på grunerløkka og på glasmagasinet ved stortinget. Du kan handle på nettsiden hvis det er vanskelig å komme seg til oslo. Du kan også prøve lindex for å finne bukser. Syntes at buksene fra HM ikke satt noe fint på selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du da?

 

I trondheim har både Polarn og pyret mammaklær, en del barneutstyrsbutikker har mammaklær (bebito har, tror barnas hus også har), lindex har, H&M har jo, og ellers er det en butikk i Trondheim sentrum som heter Zip som også selger mammaklær.

 

Ellers er det drøssevis av nettbutikker som selger - tror det er annonse for noen av dem på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Bor i Oslo og var faktisk innom Den Kule Mage i dag og fant 2 fine bukser... puh det var en lettelse. Magen vokser jo for hver dag føles det som. Nå har jeg spist en hel pizza og den er dobbelt så stor. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har også veldig OK mammabukser (om du finner størrelsen din). HM er så rare i formen syns jeg, så Polarn o Pyret har blitt min redning, samt leter fortsatt på Kappahl :)

 

Ellers har Vero Moda mye fine lange t-skjorte topper nå! Godt over en fin kul på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på www.motherhood.com fant jeg masse flotte bukser! Mange ulike varianter, alt mellom himmel og jord. Og der kunne man få kjøpt bukser som er billige nok til at det ikke engang blir toll, og likevel så de fine ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...