Gå til innhold

noen som kan helpe meg?


mayzprit86 jente 08 og gutt 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg skulle hatt tr for 2 dager siden, men i stedet for så kom det bare murringer noen kraftige og noen svake?

er i min 3pp så er ganske ny i dettan,tok en test sist fredag men den var selvfølgelig neg. for det var nok for tidlig! har bare testet me billig strimmel.

tør ikke å teste,e redd det bare er kroppen som lurer meg, men har aldri hatt smerter men ingen mens!

er det "normalt" å ha smerter hvis du er gravid?

håper noen kan hjelpe meg, er litt fortvilet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har menssmerter hele svangerskapet, og kanskje spesielt den første tiden. Så ta nå en test, så slipper du å lure:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...