mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 tror jeg skulle hatt tr for 2 dager siden, men i stedet for så kom det bare murringer noen kraftige og noen svake? er i min 3pp så er ganske ny i dettan,tok en test sist fredag men den var selvfølgelig neg. for det var nok for tidlig! har bare testet me billig strimmel. tør ikke å teste,e redd det bare er kroppen som lurer meg, men har aldri hatt smerter men ingen mens! er det "normalt" å ha smerter hvis du er gravid? håper noen kan hjelpe meg, er litt fortvilet!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Mange har menssmerter hele svangerskapet, og kanskje spesielt den første tiden. Så ta nå en test, så slipper du å lure:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå