Pooosi Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hva slags dress skal jeg velge?? d er jo et virrvarr av dresser, blir jo helt forvirra jo... hva er best? å hva er egentlig en parkdress...????hmmm....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 her inne er det nok mange som anbefaler reima Er det dress til nå og våren du skal ha? Jeg har kjøpt en helt tynn som er vannavvisende (tror jeg ) på Cubus, men sønnen min på 2 år er hjemme med meg, og går ikke i bhg, så det blir ikke samme slitasjen som for bhg-barn.
rudolfine Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg anbefaler Reflex sine dresser. Veldig bra på slitasje, vann/vindtette og praktiske er mine erfaringer med disse dressene, både i vinter og vår/høst-utgavene. Jeg har hatt Reflex til både små og store, og er veldig fornøyd. Fordel med noe lavere pris enn Reima, syns jeg, også.
kleenex Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg anbefaler også reflex, billig og kjempe bra. Jeg har både i todelt og hel dress.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg foretrekker reima. Holder ungen tørr samtidig som den puster godt. Aldri hatt hull i noen dresser.
Lilletrollogmamma Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Er reflex sine parkdresser helt vanntette? Eller må man ha regndress i tillegg. Blir litt forvirra av dress-jungelen jeg også
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Hadde tenkt å kjøpe reflex, men utsolgt, så kjøpte en Skogstad (skogstadsport.com) i stedet. Den er uten tykt for som i vinterdressene, fulgte med lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå