Gå til innhold

anbefalinger av utedress til 2 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dress skal jeg velge?? d er jo et virrvarr av dresser, blir jo helt forvirra jo...:) hva er best? å hva er egentlig en parkdress...????hmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her inne er det nok mange som anbefaler reima :P

Er det dress til nå og våren du skal ha? Jeg har kjøpt en helt tynn som er vannavvisende (tror jeg :P) på Cubus, men sønnen min på 2 år er hjemme med meg, og går ikke i bhg, så det blir ikke samme slitasjen som for bhg-barn.

Skrevet

Jeg anbefaler Reflex sine dresser. Veldig bra på slitasje, vann/vindtette og praktiske er mine erfaringer med disse dressene, både i vinter og vår/høst-utgavene. Jeg har hatt Reflex til både små og store, og er veldig fornøyd. Fordel med noe lavere pris enn Reima, syns jeg, også.

Skrevet

Jeg anbefaler også reflex, billig og kjempe bra. Jeg har både i todelt og hel dress.

Skrevet

Jeg foretrekker reima. Holder ungen tørr samtidig som den puster godt. Aldri hatt hull i noen dresser.

Skrevet

Er reflex sine parkdresser helt vanntette? Eller må man ha regndress i tillegg. Blir litt forvirra av dress-jungelen jeg også;)

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe reflex, men utsolgt, så kjøpte en Skogstad (skogstadsport.com) i stedet. Den er uten tykt for som i vinterdressene, fulgte med lue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...