Gå til innhold

Ang smokker....Hvem er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo kommet de nye nå "Dent "et el annet mener jeg de heter..som er litt annerledes,er de bra?

Hva er forskjellen på dem og de vanlige vi har,hva kjøper dere inn?Vet lissom ikke helt hva jeg skal velge og kjøpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også super forvirret på dette,man har jo latex smokker og gummi eller hva nå en den andre typen er...Men det er to ihvertfall,hvem er det dere synes er best og har kjøpt...

Jeg har bare kjøpt noen også får jeg evt bare prøve de ut...

Skrevet

Jeg har hørt at de nye smokkene som skal være bedre for tennene egentlig bare er noe tull, fordi smokkene som lages i dag er såpass myke. Tror jeg hadde gått for gummi, da det er så mange som har latex allergi. Har ingen erfaring med det, men vi diskuterte det på jobben her om dagen. Fikk da høre mye nyttig fra erfarne foreldre, som også er leger og sykepleiere. Før var smokkene så harde så det kunne ødelegge tannstillingen. Men kan jo høre med en tannlege da:)

Skrevet

Hei, smokker er veldig vanskelig.. Lillegull er nå 2 mnd og har sikker 20-30 smokker, men klarer bare å sutte på en type!!

Legger ut en link med bilde av disse smokkene, er veldig flotte smokker. Ikke kjøp de på denne nettsiden, for her var de dyre.. Disse smokkene har sånn sutt at barnet lett for grep på den og mister den ikke så ofte :)

Fås kjøpt på vanlig matbutikk, kjøpte mine på Kiwi, kosta 29,90 =)

Klikk på "Bambino-MAM" til venste der..

Så på MAM logoen

Så er det de røde smokkene der, 3 og 4 nederst :)

https://www.1klass.se/E-handel/

Lykke til!!

Skrevet

Thi hi,jeg har faktisk kjøpt en sånn rock star baby smokk...

De var så tøffe =0) så jeg klarte bare ikke å la være...Har litt lyst til å kjøpe sånn i flaske og men da kommer samme problematikken opp igjen,gummi eller latex,eller er det kanskje ikke forskjell på flaskene?

Jeg har liksom hatt lekkende pupper siden jeg var fem måneder på vei så har ikke sett det nødvendig å tenke på flasker i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...