Pooosi Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvilken utedress skal jeg kjøpe til vårdress??d er jo et virvarr av dresser, blir jo helt forvirra jo.. Hva er egentlig en parkdress?????hmmmm...........
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Stormberg har kjempebra "gummidresser" uten för i, vi har kjøpt det til småttn selv om den er for stor. Sikkerhetsknapper på hetta og ingen løse snorer! Har masse stormbergklær selv (gubben jobber på xxl), og er kjempefornøyd.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 En parkdress er en dress uten for. Vi har vårdressen fra Reflex..Veldig fornøyd med den..Ligger midt på treet prismessig
HTC Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Vi er fornøyd med Troll med avtagbart for. Kan brukes som vår/høst/vinter/regn dress. Har hørt den nyeste Reflex er ganske lik som roll med ullfor, men til langt lavere pris. Vurderer å prøve den. Har to barn under 4 år i barnehage. Har kun prøvd Troll, HH og ett par arvedresser av ikke huskbar merke. Veldig fonøyd med Troll. HH har funket om vinteren, men ikke helt fornøyd. De andre har fungert topp for vårt bruk som er ekstradress når man har glemt hoved dress i barnehagen eller hoveddressen er til vask.
Bulikuli Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns vårdressen til Reima er helt super. Litt dyr eneste. Ellers er den vanntett, varm, den puster (har aldri opplevd at barna er fuktige i den), strikken rundt foten er stram slik at dressen ikke detter ned, dermed blir man ikke våt heller. Tja, hva mer? Det er en lett dress med snøring på innsiden(kjøper du en litt stor dress så kan den snurpes sammen i live slik at den holder seg på plass) Den er bare kjempe bra! Jeg ble også anbefalt vårdressen fra Reflex, men når jeg kjente på den inni syns jeg den virket som om den blir klam når det er vått ute. Butikkdama sa at det hadde de aldri opplevd, men ikke vet jeg...
SaDa Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 I høst kjøpte vi en bevernylon dress på Sparkjøp til 200 kr. Skulle se hvordan kvaliteten var på den og evt kjøpe en ny hvis den ikke var bra nok. Nå har minsten brukt den i heke vinter, har tatt ut foret og bruker den som vårdress nå. Han har ikke vært våt en eneste gang. Så man trenger nødvendigvis ikke kjøpe en dress til 1000 kr for at den skal være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå