Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 og jeg blir ikke kvitt den, veldig fin da,men sånn som det surrer inni hodet mitt så blir jeg vel drittlei sangen innen kvelden er omme.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 hehehehehehe.. lurer på hvor mange som har sunget payments jeg.
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hahahahaha jeg trodde det var railways først:-P Men fant fort ut at jeg sang feil, hihihi;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå