NoDoubt Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg lurer sånn på hvordan det går med Anne Mona og Ramsy fra første big-brother runden. Vet de har en datter, Ramona men hvordan har de det? Er de fortsatt sammen? Flere barn? Trista og Ryan fra Ungkarskvinnen. Har de fått barn? Vet de ville ha men at det ikke var så lett å få til. Noen reality kjendiser dere husker og lurer på hvordan har det?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 stjerner og stjerner fru blom...
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Hehehehe;D Det er en annen diskusjon;-)
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Så koselig:-) Godt med DB som kan infomere litt;-)
peonererfine Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 He, he, ja...må innrømme at Ungkaren og -kvinnen har jeg fått med meg de siste åra. Avslappingsprogram...
Sånn kan det gå Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Ikke akkurat mitt interessefelt, men jeg holdt på kollidere med Ramsey i en spisesal her for halvannet år siden, Han var i arbeidsgjengen på et byggeprosjekt her oppe i Finnmark . Han er visst ingeniør, var det noen som sa seinere. Jeg måtte forresten tenke en god stund før jeg skjønte hvor jeg hadde sett den fyren før ja. *ler*
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Blir ofte sånn:-) Søstera mi fikk så mye pes for noen år siden på at hun var så dårlig å hilse da hun traff folk hun kjente. Hun jobde på et stort handlesenter. Så en dag i lunsjen så hun en kjenning og sa høyt, tydelig og vennlig: "Hallo". Han kikte rart på enne. Etter en stund fant hun ut at det var Erik Thorstvedt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå