Gå til innhold

Hvordan rocke med rockering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det bare ikke til. Har ikke denne her som alle snakker om, men en kjøpt på vanlig lekebutikk. Men jeg får det ikke til, den rocker ikke i det hele tatt, faller bare ned på gulvet.

Hva gjør jeg galt?? Og hvordan få dette til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt (les mye) vanskeligere å rocke med vanlig lett plastrockering enn disse trenings rockeringene!

Har aldri fått til disse lette rockeringene, men den tunge gikk med en gang:D (+ at den har myyyyyyyyyyyye myyyyyyyyyyye bedre effekt)

Skrevet

Ja, det er jeg nok sikker på, at den har bedre funksjon. Men ville liksom bare teste, før jeg brukte penger på en slik.

Men mulig jeg må kjøpe en da....

Skrevet

Jeg får heller ikke til å rocke med vanlig ring, men kjøpte denne "populære" og fikk den i posten idag. Da gikk det på første forsøk, og GURI så gøy =)

Skrevet

Kan overhodet ikke sammenlignes! Jeg kan rocke i ti minutter i strekk med min acu hoop, mens den fra leketøysbutikken (jada, har en sånn også ja..) den ramler ned etter en halv runde rundt livet! Hvis du har lyst til å rocke, så er jeg ganske sikker på at du vil klare det med en acu hoop. Hvis du ikke tror det er noe for deg, så finner du på noe annen trening som du liker. :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg hadde en vanlig rockering liggende hjemme hos mamma og prøvde den i påska, men jeg var jo like dårlig til å rocke som jeg har vært hele livet!:-/ Tror jeg skal kjøpe en sånn fancy en bare for å få til å rocke!:P

Skrevet

Ja, det ser altså ut som om jeg må få bestille meg en da.

Hva koster den?? Og kan den sees i noen butikk her i Nprge, eller MÅ en bestille den på nett?? Hvor mye billigere er den da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...