Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 i huset og alle ting som skal gjøres for å heller leke sammen med barna eller kan dere innimellom ha litt dårlig samvittighet fordi dere burde leve mer i nuet?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 veldig flink. altfor flink.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Rydder på dagen, leker på ettermiddagen, og rydder på kvelden. Takler ikke rot
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 ikke flink, huff, må ha det ryddig, ellers blir jeg gal i hodet
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg må ærlig inrømme at jeg vil bli flinkere til å overse rot. Leker så klart mye med barna mine hver dag! Men noen ganger hører jeg meg selv si at mamma må bare ditt og mamma må bare datt. Slitsom å ikke takle rot!
Tommage♀♂ Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Burde leve mer i nuet... Rydder rydder og rydder føler jeg
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Det går en stund men så tilter jeg totalt. Så skjedde i dag. Er så drittlei rot og tull over alt og har sagt til gutta mine (30 og 5 år) at det som ikke er ryddet av deres ting i morgen havner i hagen. Jeg pælmer ut alt som ligger igjen i morgen formiddag. Kommer ikke ut med vogna fordi de har sko i HELE gangen. Da er det tett mellom de stygge glosene her altså!
peonererfine Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Her er det rotete både titt og ofte...føler jeg rydder hele tiden, men det blir liksom aldri helt 'shina'. Koser og leker med barnet så mye jeg kan og orker :-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg rydder og jeg rydder og jeg rydder... Holder på å bli sinnsyk jeg! Gjør ikke annet enn å rydde. Er flink til å overse det så lenge tuppa er våken og vi har tid sammen etter jobb og barnehage,, men når hun har lagt seg blir jeg en virvelvind hehe.. Nå er jeg sykemeldt en liten periode, og da går jeg å rydder dagen lang :-S så komemr sambo å tulla hjem å roter også rydder jeg når hun har lagt seg igjen..
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 "Bra" det er flere som meg, jeg føler jeg rydder meg i filler, løper rundt og rydder sikker flere timer hver dag. Skal prøve å bli flink til å overse rot,men jeg tror det vil gjøre meg smålig gal....
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 med 2 barn og to tenåringer i huset har jeg lært å overse litt rot ja.........
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2008 Men jeg forstår ikke at det ikke dirrer i alle cellene deres når dere ser alt dette rotet?
noLadyjustME Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 nææh,gjør begge deler,hehe...fæælt med rot, klarer ikke slappe av da:p Tar en "kjappis" litt hele veien så blir det jo masse tid til leking og kosing:)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner heller ikke det Jeg blir SUR av rot rett og slett,, ei ordentlig megge blir jeg. Nå om dagen går jeg og er sur konstant fordi vi driver å pakker (skal flytte snart) og har kjøpt mye nye møbler som står pakket rundt forbi, jegtakler det såååå dårlig! Synes synd på snuppa og sambo som må bo sammen med meg nå, for jeg blir virkelig et troll når det er rotete..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Er gørrflink til å overse rot! En del av dere her inne hadde antakeligvis blitt direke syke av å komme på besøk til oss, hvis det jeg har lest her stemmer.............
Gjest Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Mens ungene er våkne, bryr jeg meg ikke om rotet. Men så snart de er lagt/ute av synet mitt, rydder jeg. Hater å ha rot rundt meg.
Little Dreamer Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Tror jeg skal fåpå litt sånn rydde mani...Det trengs:)
Vilja<3 Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Nei klarer ikke rot, skulle ønske jeg var flinkere
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 2. april 2008 Selv har jeg som sagt angst for rot,så jeg har det ALLTID ryddig! Skal lære meg å tåle rot for det er faktisk slitsomt å ha det så ryddig. Ble litt klokere av noe en venn sa til meg..... Hvilket hjem er det mest koselig å besøke og hvor føler du deg mest avslappet? Et veldig ryddig hjem som nesten alltid ser nyvasket ut eller et hjem med litt rot hvor det faktisk ser bebodd ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå