Mille** Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 ...sånn rundt 11. april ca, hehehe....hvilke klær skal man ha med da? Tenker ytterklær og sko.....her er det jo full vinter..... ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 regntøy ville tatt med fleece eller annet halvtynt yttertøy i tillegg, i dag har vi hatt 10-11 grader og sol )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Her er det vinter en dag og sommer en dag, så det er vanskelig å si. For noen dager siden var det -1 grad og snøstorm. I dag har det vært knallsol og rundt 10 grader....
woo-woo Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Heheh vanskelig å si I dag var det kjempevær med 8-10 grader i solen. MEN.. Bergen varierer mye.. Så jeg ville ikke tatt en sjanse.. Tenke litt praktisk kanskje? Ta med en vår jakke, men en jakke/tykkere genser til å ha under hvis det blir kaldt. Ta med noen sko som du ikke blir gjennombløt i med en gang. OG en paraply anbefales Jeg går aldri uten paraply i Bergen
Mille** Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Huff da, regn ja.......da er snø bedre, det kan man jo bare børste vekk. ;o) Kanskje jeg tar med bergans jakka mi da, og paraply! I tillegg kan jeg jo ta med en sånn ullvinterjakke....hmmmmm.....og en stooor koffert!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå