Gå til innhold

Hvis man skal til Bergen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...sånn rundt 11. april ca, hehehe....hvilke klær skal man ha med da? Tenker ytterklær og sko.....her er det jo full vinter..... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regntøy :P

 

ville tatt med fleece eller annet halvtynt yttertøy i tillegg, i dag har vi hatt 10-11 grader og sol :o)

Skrevet

Her er det vinter en dag og sommer en dag, så det er vanskelig å si. For noen dager siden var det -1 grad og snøstorm. I dag har det vært knallsol og rundt 10 grader....

Skrevet

Heheh vanskelig å si :) I dag var det kjempevær med 8-10 grader i solen. MEN.. Bergen varierer mye.. Så jeg ville ikke tatt en sjanse.. Tenke litt praktisk kanskje? Ta med en vår jakke, men en jakke/tykkere genser til å ha under hvis det blir kaldt. Ta med noen sko som du ikke blir gjennombløt i med en gang. OG en paraply anbefales :) Jeg går aldri uten paraply i Bergen ;)

Skrevet

Huff da, regn ja.......da er snø bedre, det kan man jo bare børste vekk. ;o) Kanskje jeg tar med bergans jakka mi da, og paraply! I tillegg kan jeg jo ta med en sånn ullvinterjakke....hmmmmm.....og en stooor koffert!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...