MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 dissa forferdlie skjemaene fra NAV ang fødselspermisjon!!!!!3 år sia sist, å e har ikkje blitt nokke klokere....ååååh!!!At d ska være så vanskli!!!!!!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Tell me about it! Jeg sitter og myser over skjemaet til engangsstønaden, og skjønner nada. :-( Blir ingen penger på meg!
nussie Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 oi ja det ble aldri jeg klok på sist heller og det er snart 6 år siden,så har vel ikke blitt enklere nå heller. Men når må man søke om sånt igjen?Jeg er 5 mnd på vei nå og har ikke søkt noe enda..
Kjærlighet <3 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Når er det en burde søke igjen? Vet ikke hvordan det blir ang jobb og sånt jeg.. håper på fast for da får jeg permisjonspengene fra jobben istedet for NAV og da opptjener en feriepenger hele året....Hadde ikke tenkt å søke om permisjon før jeg vet noe ang jobb... Når er siste frist for å levere inn?
Edelweis Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 epona... på engangsstønaden skal du bare fylle ut oppl om deg selv og termin. ikke noe om jobb å sånn. regner med du ikke har hatt inntekt ettersom du skal ha den. det var det de sa til meg på nav. det andre står der bare fordi de bruker samme skjema til andre ting.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hei jenter! Jeg tenkte akkurat det samme. Har gruet meg og utsatt det til det uendelige. Men i dag fylte jeg ut papirenen etter beste evne, tok med lønnsslipper, bekreftelse på termin og trappet opp på NAV. Sa dette trenger jeg hjelp til. Hadde lagt på 2 timer med parkering for jeg tenkte det tok laaaang tid. Nei da. Fikk hjelp med en gang. De sjekket det jeg hadde fylt ut og hjalp meg med resten. Tok max 15 min. Så dro jeg glad, fornøyd og ikke minst lettet ut der ifra. Og jeg har termin 5 mai:) Kunne ikke utsette det noe mere da nei:) Dra og få hjelp, så sliper dere å tenke å det. Nå kan jeg tenke å bebis istede. Lykke til!!
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 uff...d e vel bare å hive seg i det!!E e 24 uke på vei...har god tid enda, men føle e må få papira i hus slik at e kan bjynne studere dem!!! Ka skjemaer e d vi ska ha...???
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Du skal ha det skjema som heter: Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon. Finner det på Nav sine sider og kan printe det ut. Også trenger du lønnsslipper samt bekreftelse på termin. Jeg har også fylt ut et eget skjema til arbeidsgiver, men det er bare sånn vi har det på jobben. Gjør det så er du ferdig med det. Såååå deilig å ha det ute av verden:)
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Takk :-) Grua me, men kan nesten ikkje vente på å få d gjort!!!Hata å ha ditte hengende over me!!Så e d ditta me ferie da, å pappa permisjon..d å ska jo klaffe!!! Jaja, får d vel til t slutt....klarte d for 3 år sia, ska vel klare d igjen...håpe e... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå