Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Ble strippet i dag på sykehuset, da eg hadde ca 1 cm åpning. Så rekner med at det er ca 2 cm nå. Det eg lurer på er om det satte i gang noe hos dere som har blitt strippet eller det ikke skjedde noe i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hallaisen...... Synes du det var j**** vondt å bli strippet? Jeg ble strippet x2 under min siste fødsel og det gjorde underverker........!! Men så smerteullt da!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Nei, syns egentlig ikke det, men gruet meg veldig da folk har sagt at det er vanvittig vondt. Var for all del veldig ubehagelig da, men gikk helt greit.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg også er nysgjerrig på folks erfaring med stripping. Skal strippes på fredag om jeg er moden.....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Kanskje det er "bedre" når en skal ha nr 2? Da er det jo blitt tøyd fra før tenker jeg......noen synspunkt?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg ble strippet med min første 6 dager over tiden.Hadde 3 cm åpning når legen strippet meg..au au.Fikk to modningstableter og da.Gjorde susen for meg. Skal inn og bli strippet 12 dager før tiden nå denne gangen så håper det hjelper meg denne gangen og.
Sikkertforgammel Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Det er langt fra alle som gjør det da. Jeg har aldri blitt strippet, og jeg venter nr 5 nå. Men jeg har lest og hørt at man kan bli strippet, dersom man er moden for det, dvs rett før eller rundt terminen. For å kanskje få litt fortgang i sakene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå