Gå til innhold

Babyer på 4-5 mnd, hvor store er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av helsesøster at sønnen min på 4 1/2 mnd er tung.....han er 68 cm og 7600 gr. Og overhodet ikke stor i mine øyne!!!

Så nå lurer jeg på hva deres babyer veier og hvor lange de er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er fire mnd og 8250. Og 69 cm lang. Og bare deilig og fin;-)

Gutten din er perfekt, ikke tenk på det!!

Skrevet

vid 4 mån var min 64,5 cm och 7559gram:)

Skrevet

min lille prinsesse er ganske stor hu og, hun er 3,5 måned og er 65 cm lang og veier 7650 g . synes heller ikke at hun er stor ... hun er en deilig baby .... sunn og frisk og kjempe blid ... ( hun veide bare 3300g og 49 cm ved fødsel) har fløte i puppen sa de på helsestasjon :-)

Skrevet

3 mnd og 3 uker: 65 cm, 7,2 kg

Skrevet

jøsses - så teit helsesøstern er da!!! Enten er alle våre babyer avvik, eller så er hun helt ute å kjører. Vi sier det siste vi :)

(Hun sa det var altfor mye å legge på seg 1 kg i mnd når de er såpass store......)

Skrevet

på 3 mnd kontroll var gutten min 7530

Skrevet

Hei!

Vår datter var akkurat 4 1/2 mnd nå på mandag. Jeg fikk målt henne, 65.5 cm og veid, 8580gr.

Hun har forøvrig også fått begge fortennene nede, nå etter at hun passerte 4 mnd.

Skrevet

Da gutten min var 4 mnd var han 63 cm og 6500g. Nå er han 6 mnd og 65cm og 7300g. Gutten din er jo lang da så jeg syns ikke 7,6 kg er mye for en så lang gutt.

Skrevet

Gutt 4 mnd og 11 dager, 70 cm og ni kilo........

Skrevet

5 mnd gammel, 7150 g og 64 cm. Veldig fin vekt sa de til meg...

Skrevet

Mi er 6 mnd, 66 cm og snart 7,5 kg. Kiloene pleier visstnok å forsvinne når babyene begynner å bevege seg mer rundt, så det er nok ingen fare :)

Skrevet

min HS sier at alt er normalt! så ikke tenk på det!

har ikke målt lille snups på en mnd (skal på 5mnd kontroll i morra- spent!) men når hun var 4 mnd var hun 7 kg

regner med hun er opp i mot 70cm lang og 8-8.5kg

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...