Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 sitter her å skal legge ting å tang i stelleveska... men hva har dere oppi den??? Jeg har lagt oppi bleier, våtservietter, engangs stelleunderlag og sinksalve.... trenger jeg noe mer??? hmmmm.....
86frøken & lille krapyl Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 I tillegg til det du nevnte har jeg alltid med 2 ekstra skift (topp til tå) og gulpekluter + en liten leke. Vi reiser mye, så må være sikret i tilfelle uhell. Skift er alltid greit å ha
Ioren Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 dispenser for mme hvis du bruker det, har alltid vår liggende, så tar jeg bare med en flaske fra kjøleskapet. Ellers har vi i vår: et klesskift våtservietter engangsstelleunderlag en klut eller to bleier en leke eller to en ekstra smokk vannflaske (min ) en plastpose til å legge evt. møkkete klær i (hvis ungen plutselig bæsker utover alt =S)
cecilie25 Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg har også ekstra q-tips, paracet for beibiser og nesedråper. Har aldri trengt det, men you never know......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå