Nusketuska og Guttebassen Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns det e søtt jeg, kort og enkelt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns det er cute! Til tross for at Line er mitt eget navn syns jeg Lina har en koseligere klang )
Gulosten™ Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Det hadde egentlig jeg tenkt til å bruke hvis jeg fikk en jente til en gang... Men så har jeg jo en Ida fra før av, blir litt mye Emil i Lønneberget liksom... Hehe.
Mayken Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Liker navnet veldig godt. Hadde det ikke vært for at kusinen min heter det, så tror jeg nok at snuppa hadde fått det navnet. Men nå har hun jo et navn som ikke er så langt unna da..hehehe
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Lina er det fineste navnet jeg vet om etter Emma! Får jeg en datter til skal hun hete Lina
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Lina er et søtt navn og jeg liker det bedre enn Line.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå