Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke bruke det selv altså.

 

Lina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit:-) Finere enn Line.

Skrevet

Fint, synes jeg :o)

Skrevet

Jeg syns det e søtt jeg, kort og enkelt :)

Skrevet

Jeg syns det er cute! Til tross for at Line er mitt eget navn syns jeg Lina har en koseligere klang :o)

Skrevet

Det hadde egentlig jeg tenkt til å bruke hvis jeg fikk en jente til en gang... :P Men så har jeg jo en Ida fra før av, blir litt mye Emil i Lønneberget liksom... Hehe.

Skrevet

Liker navnet veldig godt.

Hadde det ikke vært for at kusinen min heter det, så tror jeg nok at snuppa hadde fått det navnet.

Men nå har hun jo et navn som ikke er så langt unna da..hehehe

Skrevet

Lina er det fineste navnet jeg vet om etter Emma! Får jeg en datter til skal hun hete Lina :)

Skrevet

Lina er et søtt navn og jeg liker det bedre enn Line.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...