Gå til innhold

Gitt blod idag og de har lite.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

De har lite A- kunne hun fortelle.

Derfor oppfordrer jeg alle som har mulighet, til å løpe å få et stikk:-)

Fordi Jeg trenger det om jeg kommer i en ulykke:-)

 

 

Også er det koselig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle mer enn gjerne gjort det, men får ikke lov pga lav blodprosent;) Er ikke bare nå de mangler det.. Stort sett ganske ofte de mangler alle typer blod og plasma.

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det, men får ikke lov pga medisiner.

Synd, for kunne virkelig tenkt meg det...

 

Oppfordrer alle som kan om å gjøre det da!

Skrevet

Skal prøve å overtale mamma og søsteren min :o)

Skrevet

Jo det er sant..

hun kunne fortelle at det akkurat er litt lite av den typen(bare 7% av befolkningen som har A-)

 

De hadde lurt litt på om det kunne være en spesiell grunn til dette..

 

De har jo nok blod, men mangler nok registrerte blodgivere.

Hun fortale at det var folk på venteliste til operasjoner med den typen som måtte vente pga lite av type A-

Skrevet

skulle ønske jeg kunne ta blod... men får vist ikke lov :(

Skrevet

Jeg er blodgiver. Vært det i mange år.

 

KJEMPEFIN dugnad!!

 

=)

Skrevet

Husk at vi som ammer ikke kan gi!!!

Får slutte snart så jeg kan hjelpe til å fylle banken

Skrevet

Jeg er den perfekte giver, O, men fikk ikke gi da jeg begynte fordi jeg ble gravid. Vet det gjalt en stund etter fødselen også, men hvor lenge? Noen som vet?

Skrevet

Signerer oppfordringen om å gi! Enkel måte å hjelpe andre på. (*Tenk om det hadde vært dine som trengte blod*.)

Skrevet

Så lenge du ammer mener jeg det var...hmm..men det er noe med antistoffer og .

Jeg ga iallefall i desember 2007 og fødte i januar 2007.

Skrevet

mamamaren, du må være ferdig med å amme, og jeg tror det må ha gått minst ett år siden fødsel.

Skrevet

Jeg skal snart slutte som morsmelkdonor og tenkte å kaste meg på som blodgiver, men jeg er ikke sikker på om de vil ha meg...

 

- Jeg fødte for 6 mndr siden

- Jeg ammer

- Jeg har astma

 

Noen som vet om jeg ikke er brukendes da?

 

Er forøvrig A+

Skrevet

Det er mulig å bare gå og registrere seg og så tar det jo 3 mnd før du kan gi..

Men det er mange grunner til ikke å kunne gi så man må egentlig bare dra dit og fylle ut skjemaet og finne ut. Jeg har gitt to av 5 ganger jeg har vært der:-)

Tror ikke astma har noe å si..

Men 6 mnd er nok for tidlig.

Skrevet

ok. Takk for svar. Skal registrere meg, så får jeg se hva de sier :o)

Skrevet

Javel, da får vi bare vente, da, siden jeg ammer enda. Har fryktelig lyst til å gi blod, men sønnen først. Alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...