Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Da jeg kom for å hente Mathilde i dag fikk jeg høre at hun og en av de andre jentene har funnet hverandre totalt. Morsomt å høre at de finner seg små venninner så tidlig og hun leker masse med henne. Det er så deilig når de trives så godt i barnehagen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Så fint at hun har funnet en venninne! Det er gjerne sånn at de finner en de kommer overens med, og det er godt for oss å tenke på. Da har de det bra. Mia har funnet den eneste gutten i avdelingen, typisk det hehe. Hun liker krøllene hans, klapper han på hodet og koser :-) Det er bare de to som ikke kan gå da, sikkert naturlig at de finner hverandre på gulvet.
eple72 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Moro å se hvordan de får kontakt med de andre. Oda er super sosial så burde vært i barnehage nå hun( beskjed fra svigermor) Jeg kunne ikke væremere enig - hun er ganske slitom noen dager- skal sitte ooppå og leke med mamme hele tiden Og noen ganger har ikke mamma like lyst til det..--hehe Skal gå hardere til verks med dagpass til henne nå ja
Millapril Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe, så søtt! Det er koselig å se at de trives og finner hverandre! Kan tenke meg de er søte sammen og snakker masse hemmelig sammen på babyspråk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå