tonebf Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 noen som vil forklare meg? jeg skal selge en bilett, men før jeg sender den vil jeg gjerne vite at jeg får penger for den!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Når du sender billetten så fyller du ut et skjema og der skriver du kontonummeret ditt (hvor pengene skal inn) og summen som skal betales (totaltsummen hvis mottaker skal betale porto). For å få ut billetten må mottaker betale den summen du har skrevet på. Etter noen dager vil pengene komme på kontoen din. Posten ordner vet du ;-) men det koster litt ekstra.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Å sende et brev i oppkrav koster 63 kroner + porto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå