Gå til innhold

Er det noen av dere som har erfaring med spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på om jeg skal sette spiral men er litt redd for bivirkninger......Og så er jeg litt redd for at den er vond å sette.

Derfor ønsker jeg å vite andre sine erfaringer med setting av spiral og tiden etterpå. Er dere som har satt spiral fornøyd med valget.

Jeg vurderer å sette kobberspiral fordi jeg reagerer veldig på både minipillen og p pillen.

Håper noen kan dele erfaringer angående dette så vil valget gjerne bli litt lettere.....

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt horminspiral.

Den var uuuuutrolig vond å sette inn, blødningene ble lengre og menssmertene ble værre. Tok den ut etter et år ca og kommer aldri til å sette en inn igjen.

Skrevet

Har hormonspiral..

Merket INGENTING når den ble satt inn.. Fikk sterke menssmerter etter 10 min, tok tablett så gikk det over..

Ikke hatt noen plager siden da (hatt den 1 år)..

Har nå mistet mensen helt..

Gjest irismor
Skrevet

Jeg har kobberspiral. Veldig fornøyd med det, hater å ta p-piller.

Syntes ikke det var noe vondt å sette den inn. Har hatt den snart i 2 år.

Litt spesiell syklus har jeg kanskje fått men den er grei nok.

Mens i 3 dager 4 uker opphold.

Mens i 3 dager 8 uker opphold.

osv 4 uker, 8 uker.....

Ikke spesielt mye bødninger, ingen mens-smerter.

Skrevet

Hehe...! Hadde kobberspiral og "bivirkningen" blir to år i april!! Ble gravid etter å ha hatt spiralen i to år. Fikk en frisk og herlig gutt!

Skrevet

Har ahtt hotmonspiral. Gjorde sinnsykt vondt å sette den inn! MEn dette kom nok av at den ble satt inn ca 10 ÅR etter fødsel!

Hadde blødninger i ca 2 mnd mer eller mindre hele tiden. Ikke mye, men litt hver dag! Så var det helt stopp. Hadde ikke mens i det hele tatt på de 5 årene den satt inne! Deilig!

Fikk aknskje noen dråper blod en gang i blandt på den tia jeg skulle hatt mens. Merka litt antydning til at NÅ kommer mensen hver mnd, men det kom aldri noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...