Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 ikke skiftet skatteklasse før i 2008. Får man da skatteklasse 2 for 2007 likevel?? Tenkte det var greit å betale litt for mye skatt, så får jeg litt igjen. Fin måte å spare på. Men nå begynner jeg å lure på om det var lurt!
Winterlady Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Siste frist er vel å si fra på selvangivelsen nå ved å endre skatteklassen til 2, og opplyse om tidspunkt for samlivsbrudd. Men da får du nok ikke igjen på skatten før i oktober tror jeg, siden det regnes som en endring.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar! Så lenge de kommer så. Skal til syden i november, så de kommer godt med;-) Litt kjedelig hvis jeg lot vær å endre for å spare og ender opp med å betale mer enn jeg trengte liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hva?? Får man skatteklasse 2 hvis man er alene...? Oj... *ringe skatteetaten i morgen. ja*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå