Gå til innhold

Hvis man ble alene i 2007 men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke skiftet skatteklasse før i 2008. Får man da skatteklasse 2 for 2007 likevel??

Tenkte det var greit å betale litt for mye skatt, så får jeg litt igjen. Fin måte å spare på. Men nå begynner jeg å lure på om det var lurt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste frist er vel å si fra på selvangivelsen nå ved å endre skatteklassen til 2, og opplyse om tidspunkt for samlivsbrudd. Men da får du nok ikke igjen på skatten før i oktober tror jeg, siden det regnes som en endring.

Skrevet

Takk for svar! Så lenge de kommer så. Skal til syden i november, så de kommer godt med;-)

Litt kjedelig hvis jeg lot vær å endre for å spare og ender opp med å betale mer enn jeg trengte liksom...

Skrevet

Hva?? Får man skatteklasse 2 hvis man er alene...? Oj... *ringe skatteetaten i morgen. ja*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...