Gå til innhold

Noen større?? 6 ukers kontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempen min ser ingen grunn til å være treg på voksinga.. 6 uker i morra og:

63 cm

6690g

Han har vokst 8(!) cm, var 55 ved fødsel. Ikke rart jeg føler at jeg ammer en kjempe..

Alt var bra med gutten min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint alt var bra :-) Navnet hans, Magnus, betyr faktisk "stor" så det passer jo perfekt. Ingenting galt i å være stor:-)

Skrevet

Slår ikke den nei:-)

Godt at han vokser og trivs:-)

Enige om navn nå da? Blir det Sverre Magnus? Hehehe;D

Skrevet

Oj, der har du en kraftkar ja ;-) Det er omtrent samme målene sønnen min hadde på 4 mndrskontrollen, da var han 63 cm og 6100 g, he he ;-)

Gjest Jawhol
Skrevet

ååå det va jaggu gutten sin det. snuppa her var til gjengjeld 72 cm på 1 års kontrollen, så hun ligger vel litt på den andre siden av skalen vil jeg tro:)

Skrevet

Tuppa hadde ikke vokst så mye i lengden på 6 ukers kontrollen (hun lå vel helt på normalen eller litt under der) men hun hadde lagt på seg litt over 2 kg siden fødsel så hun veide over 6 kg hun også hehe :)

Har fløte i puppene vettu ;)

Skrevet

Tja, vet om en jeg.... Har ei venninne med en som var 6790 ved 6-ukers....... :P

Skrevet

Ja jeg vet, så han kler hvertfall navnet sitt :o)

Skrevet

Fødsel 50 32 2780

09.02.2005 60 39 6190

Min veide ikke så mye da han blei født, men var glad i mat gitt!!!

Skrevet

Oi, ja det er godt å se at andre barn vokser fort også :o)

Skrevet

Det ble Sverre Magnus ja... hehehe (minus Sverre)..

Sambo fikk vilja si og jeg venter på glitrende stener ;o)

Skrevet

hvor tung var han da han ble født da? husker at han var stor:) Her var vi på kontroll da snuppa var 7 uker, hun hadde lagt på seg 1,3 kg i forhold til fødselsvekt, og vokst ca 7 cm (på "min" helsestasjon måler de ikke lengde før barnet er 3 mnd...)

Skrevet

Han var 4926 ved fødsel, så hadde lagt på seg i overkant av 1700 gram.

Skrevet

oooohhh... du har fløte du altså?:)

Skrevet

Hehe.. jepp har nok det :o)

(og svigermor som er sååå bekymret for om han får nok mat..hehe..)

Skrevet

Eldste mi vokste 10 cm de første seks ukene. Så jeg skjønner hva du mener. :P

Skrevet

Junior veide 6010 gram og var 65 cm ved 6 ukers kontrollen... 4490 og 52 ved fødselen..

Skrevet

Oi.. han hadde vokst noe enormt??

Skrevet

Strekt seg masse kan du godt si på de 6 ukene... Men 6 uker senere, på 12 ukerskontrollen hadde han strekt seg 1 cm og lagt på seg 100 gram..

Skrevet

Oi ja det var jo lite, men det er godt at de ikke fortsetter i samme tempo hele veien :o)

Skrevet

Han hadde lagt på seg altfor lite de ukene, så vi måtte på ekstra veiing på HS.. Jeg trodde jeg hadde melk i puppene, la han til hver gang han ville - og det var mye i den perioden.. Men han var hele tiden utilpass.. Skjønte jo det etter 12 ukers kontrollen, fikk testet melken min - og ikke noe mat i det hele tatt.. Så det ble flaske på oss.. Nå er han 3 år.. 102 cm og 16 kg..

Skrevet

gutten min var 4960 ved fødsel.. og 6700 på 6ukerskontrollen..

Skrevet

Husker ikke målene på 6 ukerskontrollen, men han var nesten 80 cm og 12 kg på 5 mnd kontrollen.

Jeg fikk rare blikk når jeg ammet ham offentlig noe før det. Men stakkaren fikk jo bare mm han..... Og han måtte få mat.

Skrevet

min hadde strekt seg 9.5 cm fra fødsel, og lagt på seg 1500 gram til 6 ukers kontrollen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...