(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 http://tinkerbelle.blogg.no/ Trall... 1 uke nærmere bikini-sommer. hehehe.
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Flinkusen!! Og du er bare så kul, jeg blir helt fascinert av deg! Du er liksom fullstendig totalt gjennomført! I digg you:-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 mona.. haha, gjennomført i joggiser og hettejakka da eller? ler og ler og ler! ;p men takk..du er nå søt og daaaah!
Mille** Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så flink du er!!! Har du gått ned mye siden nyttår eller? Her trenes det jevnlig pilates og jeg går mye tur, rokkeringen er på tur nordover (håper jeg), men vekta står ganske stille..... (
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Pffff, tussi! Tenker liksom på sånn som kjolen på det hææærlige kjærestebildet, bikinien, andre kjoler du liker, OG SÅNT DA!!! Jada, jeg er kjempesøt:-O (også gjennomført i joggiser og hettejakker, BOR i min grå adidasbukse:-/)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 høh.. jeg har vel gått ned 3 kg siden nyttår. Sikkelig dårlig. Men trener da, så kroppen forandrer seg jo.
Mille** Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Joda, kroppen forandrer seg, det gjør den jo. Rumpa er på tur nordover igjen, etter å ha vært på en lengre tur sydover en stund, hehe... ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 mona ja, den pynta stinkusen er ganske gjennomført. hehe. Spør du barnehagepersonlaet til lille så er jeg vel den mamma'n som dukker opp i joggis og krøllruller når hun leverer tenker jeg! hahaha! Kosebukser er topp!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 joso.. det er den jeg merker det best på også, øker i volum og tar heisen oppover. Det er kjekt det. hehe.
Honningmelon Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Fytti rokken for noen diiiigre rotter! Er jo som kattunger jo!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 skulle gjerne hatt din mage snuppa!!!! *litt misunnelig*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2008 honning. hehe, ja bare en som er så stor da. Han veier vel snart 600 gram. Knis.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2008 singo tja, jeg begynte med 3 minutter når jeg fikk den. Nå rocker jeg i 5 minutter ++. Tenkte å bevege meg opp til 7 denne uka. De anbefaller 3-5 min andre uka tror jeg. Så skal jeg opp i 20 minutter x 2 daglig vel... kine.. søta. bare ingen tror at jeg fisker etter komplimenter for magen min nå med prosjektet mitt. jeg gir det 5 min før jeg har en ny hat-tråd på krangle. haha.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 haahhah =) neida,jeg tror nok du bare vil vise resultatene av treningen din =) og det skjønner jeg godt..!!!!
Honningmelon Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Huttetu, hehe. Kan jo snart sette på den bånd å gå tur :-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 hehe, tja.. det var like mye et prosjekt for å se om den funker da. Så mange her som har kjøpt den så må vi jo ha noe å gå på når vi vil returnere den fordi vi fortsatt har love-handles. haha.
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Hahahahahaha det gjøres kjent ut!! Jeg er liksom også veldig gjennomført når jeg går ut, men barnehagen er bare et minutt unna så jeg slenger no på meg joggisen. De tror sikkert jeg er DEN slauren *flau*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. april 2008 *dytter* om noen ikke har sjått.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå