Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å krangle som ett par hannkatter i værste pubertet!

 

 

La folk få spørre om hva de vil uten at de skal få sure svar støtt! Har dere ikke noe annet å finne på enn og ødelegge for de som faktisk vil spørre om noe de lurer på og få fornuftige svar så la vær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg Trassetrollet

Skrevet

Greit nok, men da får folk la vær å bli sure hvis de ikke får det svaret de ønsker.

Når enkelte spør om meningen til andre, og andre kommer med andre meninger så blir de jo sure som sitroner. Om det måtte gjelde amming, ferber, bilsetet, barnevakt osv osv. Den som spør får svar. Ikke alle kan være enige. Selv om man ikke er enig, så er det ikke dermed sagt at svaret er negativt.

Skrevet

Anonym.

 

Det er helt greit å dele erfaringer og si sin mening, men det er en del kommentarer og diskusjoner som er helt bak mål! Enkelte har en tendens til å "overta" trådene og faktisk ta fokuset fra det som blir spurt om.

 

Man kan ikke være så hårsår at man blir SUR om man får et svar fra en som er uenig, men stygge kommentarer bør man holde for sg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...