Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med "kjipe" gaver? Altså gaver dere aldri har ønsket dere og som dere overhodet ikke har bruk for.

Svigermor er helt håpløs på slikt. Hver år skriver jeg en ønskeliste på to sider, og hver år får jeg ett eller annet nips som jeg hater! Føler liksom ikke at jeg kan kaste det heller, men jeg er veldig frista...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte det?

Skjønner ikke folk som ikke kan spørre hva andre ønsker seg hvis de ikke har peiling. Har også noen sånne nemlig. Får alltid noe ubrukelige greier "fordi det er så kjedelig med gavekort"...ehhh hallo? Ikke kjedelig med gavekort når man faktisk kan kjøpe seg noe man vil ha!

Skrevet

Hvis det er virkelig ille, pakker jeg det langt bort. Men kaster aldri gaver.

Bestemoren min er ram, hun driver og gir meg porselensdukker en gang og bestandig, og jeg er livredd de (pga Malstrøm), så de ligger innerst i roteskapet...

Skrevet

Gi det i gave til dem igjen om et par år? ...burde ta hintet da:) Kanskje litt drøyt...he he

Skrevet

Bytte det er en idé, men som oftest så er det nips på tilbud fra Dags marked eller Nille eller noe slikt... :(

Hvorfor kan hun ikke bare se på listen da?! Det er jo gaver i alle prisgrupper der. Og med fare for å virke grådig, så syns jeg gaver til 50,- er litt smålig.

Skrevet

kast det da vel... gjør jeg.

Skrevet

Til bursdagen min i fjor fikk jeg en svart magetaske i imitert skinn av min onkel!!! Hehe.. ble litt paff da jeg åpnet gaven. Magetaske er jo ikke akkurat noe som blir brukt så ofte, og ikke har jeg sett dette i butikker på mange 100 år, så hvor han fikk kjøp denne er meg forunderlig. Er nestet litt imponert! Hehe.. :-)

Den ligger forøvrig på loftet, et sted.. (?)

Skrevet

Ja der er jeg enig med deg. Ihvertfall hvis det er snakk om svigermor!!

Jeg syns det er helt greit om folk har dårlig råd, men de kan da kjøpe noe skikkelig likevel. Hadde blitt mer glad for et kg med Norwegia enn en pyntegjenstand fra Nille liksom.

Skrevet

He,he, jeg har tydeligvis gitt bort en kjip gave en gang. Jeg ga noen votter til sønnen til ei venninne for et par år siden, og i november fikk jeg dem tilbake igjen som gave til min sønn. Pakket fint inn i papir med merkelappen på og alt. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, bare takket pent.

Skrevet

Kanskje jeg skal begynne å skrive Norvegia på ønskelista? :)

Skrevet

Jeg gir det til Fretex eller sender det på loppemarked. Livet er for kort til å ha masse rot som man ikke liker og ikke bruker!

Skrevet

Hihihihi ja det var lurt;-)

Er jo ofte på tilbud også:-)

Skrevet

jeg bytter ting jeg ikke liker.

er heldigvis ikke ofte..

Skrevet

Bytter...

Det jeg ikke får bytta, blir som regel liggende innerst i en skuff helt til det har ligget lenge nok til at det er "lov" å kaste det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...