☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 unnskyld meg,men nå lo jeg høyt i stua her..hahahahaha =) denne siden er jo heeeeelt syk =) eller...det er vel ikke siden,men hva voksne folk faktisk kan finne på å si her inne..hahhhaahha =)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Selve dåsa? Tja, kan prøve med klor eller pillene til Michael.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg tror faktisk hun mener hud. Temaet har vært oppe her før og jeg mener bestemt at noen visste om en krem. Eller vent, det var faktisk rompehullet noen ville bleke tidligere. Mye rart folk finner på ja-
.Ann. Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Au, og nei takk. Resultetet hadde garantert blitt sopp og ku-mønster. Hihi. Høres ikke forlokkende ut.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Ja, FletteMette, husker du også det? Hvordan bleke rompehullet? Noen har seriøst for lite å bry seg om.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jepp. Syntes nemlig at rompehullet sitt var for mørkt, og ville ha et blekrosa et, sa vedkommende. Er det noen deler av meg som ikke skal i nærheten av hydrogenperoxyd er det vel disse.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Bleking av rævhull vet jeg lite om. Hvilken foundation man skal velge der er jeg derimot en ræser på.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 ID bare minerals medium beige?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Det kan funke sånn til hverdags. Men til festbruk er ID's Golden Gate det eneste som funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå