Gå til innhold

kattungen:-( mistet igjen..._:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet nok en gang ja..begynte med blødning på lørdagskvelden, murringer søndag, ul mandagsmorgen og alt fint..reiser hjem og får murringer og ender med kraftige rier. Ligger med disse smertene frem til 0100 og ringer føden..de mener jeg ikke trenger komme inn enda så lenge ikke fostervann eller blødninger har begynt..kunne ta 4 paracetter..noe som ikke hjelper..ligger med kjempe smerter til 0300 og føler rygg og livmor skal eksplodere og går på do, da blør jeg mye ( trodde jeg) og kikker i do..da henger lille fosteret ut av meg etter navlestrengen..jeg blir hysterisk og gråter og skriker..ringer foreldrene mine og jarle stakar hopper rundt meg..hva skulle jeg gjøre? dra eller rive det av navlestrengen..men plutselig detter det ned i do..jeg tørker meg og får opp fosteret og skyller det. nydelig liten gutt igjen:-) har fortsatt smerter og ringer føden. morkaken er ikke kommet ut og jeg må inn meg ambulansebåt. måtte ta med fosteret. På sykehuset prøver de og grave ut morkaken men får ikke alt, får tabletter som settter i gang sammentrekninger av livmoren slik at restene skal komme..ligger hele resten av natten med smerter og blør mye..får ul dage etter og har fortsatt en del igjen..må ligge å vente..kvelden i går få jeg to nye tabletter får å få ut resten..ligger til i dag men har fortsatt mye igjen..måtte ta en utskrabning får å få ut restene av morkaken..kom hjem nå på kvelden..trøtt, lei og sår:-( vil bli kvitt alt babystyr, babytanker så skriver meg ut herfra for godt, men ville fortelle litt først...nå legger vi det å få barn på hylla for en god stund..begynner på prevesjon og godtar at det er oss to:-) du må ha masse lykke til videre, har vært godt å ha deg å snakke med her inne.-) stor klem fra meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Lei meg på dine vegne. Kondolerer.

Lykke til videre i livet!

Skrevet

Jeg kan ikke beskrive det jeg føler nå. Synes så synd på dere... for en brutal måte å avslutte et svangerskap på. Jeg ønsker dere alt godt og håper at dere klarer at komme igjennom det og etter hvert få deres etterlengtede barn.

Masse lykke til videre. Livet skal visst ikke altid være lett.

Skrevet

Å herregud så forferdelig... Ord blir fattige....

ingen har fortjent dette og iallefall ikke du etter alt du har vært igjenom til nå.... Trodde virkelig det skulle gå din vei nå...

Tårene bare renner, livet er uretferdig....

Håper virkelig dere kommer dere igjennom dette sammen...

Lykke til videre, masse trøste klemmer

Skrevet

Huff, så trist og lese at du mistet lille prinsen din:(

Håper du har noen nære venner og familie som kan hjelpe deg gjennom sorgen.

Lykke til videre:)

Klem:)

Skrevet

Huff og huff dette var ufattelig trist å lese. Vet ikke hva jeg skal si,føler at ingenting av det en sier nå,kan hjelpe.Håper du har et godt nettverk og snakk med legen din om mer hjelp,det trenger du.

Lykke til videre i livet ditt

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg er så lei meg for at det endte slik igjen. Jeg føler virkelig med dere.

Skrevet

Ord kan ikke beskrive hvor grusomt dette må være for dere. Vet ikke helt hva jeg skal si. Husk godt på det øyeblikket du så lille gullet ditt å ikke glem det,selv hvor grusomt det høres ut. Det er et "minne" for livet å jeg tror det må til for å komme over sorgen. Skulle ønske jeg kunne sitte å holde rundt deg å trøste deg når du går gjennom dette. La alle følelsene komme ut å snakk med folk om dette rundt dere. Støtte å hjelp trenger alle. Om det føles nødvendig ta kontakt med psykolog.

Skrevet

Kondulerer så mye...kan ikke tenke meg hvor ille det må føles.

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei.

Skrevet

uff dette var ingen lett lesning.

kondolerer virkelig å sender en varm klem kattungens vei...

Skrevet

så grusomt,du mistet jo seint også;( ;( ;( over uke16 må det jo være.. blir dårlig...vet ikke hva eg skal si,men noen burde jo hjelpe deg viss du mister så mye....håper du har noen som støtter deg nå...

Skrevet

Kondolerer så mye:(

Klarer ikke å få tårene til å slutte å renne:(

Det du beskrev der må jo være det verste som kan skje en gravid kvinne.

Livet er så JÆVLIG urettferdig til tider..

Skrevet

Herregud:(

Kondolerer så mye...har ikke ord...

Var du langt på vei?

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg føler med deg så godt jeg kan.. under ingen det du opplevde der:( sorry, har ikke ord! bare og lese nicket ditt gjør meg vondt, jeg har lagt merke til det nicket, og ønsket får deg at det skulle sitte nå:(

ta den tiden du/dere trenger, ta det med ro, og finn noen og snakk med... Og jeg håper av hele mitt hjerte at det skal gå bra neste gang vist dere bestemmer dere får og prøve igjen senere!

lykke til i fremtiden!

stor kem

Skrevet

Hei lille venn.

Dette er det verste jeg har hørt. Hvorfor skal du ha det så vanskelig, hvorfor skjer dette med deg??? Jeg synes det er SÅ rettferdig. Etter å ha blitt kjent med deg gjennom litt av hvert her inne, oppfatter jeg deg som en sterk person. Og en som ville blitt en trolig god mor. Det er så jeg tenker at jeg selv har et barn, derfor burde heller det vært DIN tur...(kanskje litt rart, men sant). Og etter alt du har måtte gjennomgå av bekymringer, operasjoner og undersøkelser......Dette var utrolig trist. Nå ble jeg veldig lei meg og sender dere mange varme tanker og klemmer. Jeg takker for at du midt oppi all din bekymring har vært en så raus person som har støttet andre og ikke minst meg. Håper du blir mor en gang, det fortjener du. Og forstår godt at du legger babyplaner på hylla en god stund.

Sender alle klemmer som er mulig å oppdrive til deg og din kjære.

Skrevet

Neeei. Det var helt grusomt å høre. Jeg får liksom ikke sagt mere. Har lest innleggene dine nå i flerfoldige måneder. Ups and downs. Dette er helt helt helt forferdelig. Jeg er glad for at du klarer å skrive litt om detaljene rundt hva som hendte, god terapi og god informasjon. Håper du finner svar, løsninger og ro. Mine tanker er med deg.

Skrevet

Huff,kondolere. D va trist.så uretferdig.nå ble eg lei meg,ha håpa d gikk bra til deg:-( stor klæm.

Skrevet

Det der er noe av det jævligste jeg har hørt!

Hvor langt på vei var du?

Hvorfor skjer sånt????

Er det noen som vet hvorfor dette skjer?

Trodde man var relativt safe etter uke 12 jeg...

Skrevet

Mange, mange varme klemmer og tanker til dere!!

Skrevet

Kjaere deg,

Saa utrolig trist aa hoere, for en forferdelig toeff opplevelse, jeg graat da jeg leste dette, og foeler ufatteilg med deg. Det maa ha vaert helt utrolig sterkt, du maa ha foelt seg saa hjelpesloes og dette maa ta tatt paa dere begge to, stakkars dere. Puh, dette er helt i overkant av hva man kan talke, all honnoer til at dere kom gjennom dette paa egen haand. Saa utrolig imponerende at du klarer aa skrive om dette naa.

Jeg oensker deg all mulig troest, kos, ro, tid og fred naa og kondolerer saa mye. Jeg forstaar utrolig godt at naa skal man ikke tenke baby paa en stund.

For det det er verdt, saa er jeg sikker paa at de fleste her inne er med deg i sorgen over dette tapet, og spesielt maaten dette skjedde paa, vi er maalloese hele gjengen tydeligvis og aner ikke hva vi skal si en gang.

Mange lange klemmer fra meg og fred over minnet til babyen din.

Skrevet

Kjære dere!

Jeg føler sånn med dere nå, ord blir utilstrekkelige og det er ingen ord som er store eller sterke nok til å hjelpe dere. Det er urettferdig og ikke til å forstå.

Jeg skjønner godt at babyplaner blir lagt på hyllen. Hvem hadde ikke gjordt det? Det dere har opplevd er noe av det tøffeste man kan oppleve.

Jeg bare håper at dere har nære og kjære som støtter opp om dere, og at dere får den hjelp og støtte dere trenger og som dere vil ha. Alle mennesker er forskjellige og husk på at man kan få hjelp utenfra også hvis det trengs.

Tenker på dere begge...

Stooor klem fra meg

Skrevet

Hei

Dette var tungt og trist å lese, vi var akkurat like langt du og jeg, så har fulgt med på deg. Vet ikke helt hva jeg skal skrive og ord kommer til kort. Dette må være det vondeste man kan oppleve og forstår at du nå legger det litt på hylla.

Håper du har mange rundt deg som kan støtte og hjelpe deg i denne vonde tiden. kondolerer så mye og ønsker deg masse hell og lykke videre.

mange store klemmer fra

Skrevet

Å herre gud, så forferdelig! Vet det er en "privat" tråd, men må bare si at dette var ufattelig trist. Syns så innmari synd på dere. Kommer ikke over hvor sterk du er som har taklet dette gang på gang. Hadde virkelig trodd det skulle klaffe for dere denne gangen. Håper dere klarer dere greit etter omstendighetene, og at dere tar vare på hverandre. Huff, dette var forferdelig :-( Tenker på dere. Klem fra Linn

Skrevet

så ufattelig trist. ingen som fortjener dette her. feller tårer for dere. kondolerer så mye!

trøsteklemmer fra meg

Skrevet

sitter med tårer i øynene.. dette var helt forferdelig . . ord kan ikke beskrive hvor fælt dette må være for deg (dere).

Hvor lang var du på vei? Jeg har desverre ikke fått vite så mye om deg fra før, ser andre her inne skriver at de har fulgt med på deg. Har du mistet mange ganger før? Sender kondolanse og trøsteklemmer. Ta den tiden du trenger og prøv å tenk på noe helt annet . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...