Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nå kan vi kose oss jenter:) http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=88817 Gleder meg:D
*Super*Mamman* Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Åh.. skal jeg se etter LOST:) Gleder meg:)
Miss Dynamite Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 misunner dere, jeg så også masse på jordmødrene osv før, men for et par uker siden, så var det no galt med linja, og nå har data linja blitt så treg at jeg får ikke sett på noe som helst!!!! *gråte*
rampejenta - ny spire Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 ååååå... snufs.. syns så synd i ho som hadde så lyst å føde vanlig men måtte ta keisersnitt..
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 ja da var episode 2 sett!! Nydelig serie dette:)
1prinsesse+2engler Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Åååå gleder med!!! Søren at jeg ikke kan dse det på data'n på jobben i natt!
Frk Påske Overtid Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Æsj, merker på meg selv at jeg kommer ikke til å gjøre noe annet enn å hulke og gråte når babyen kommer, og de første dagene på sykehuset...begynner nesten å grine bare jeg ser en baby på tv jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå