m_n83 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er ikke av dem som drikker mye, men denne graviditeten har gjort meg såååå tørst. Bøtter ned med vann å må tisse hele tiden.. Så slitsomt å våkne på natta av at man må på do:) hehe
hm24 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg er ikke unormalt tørst, men tisser masse.. er oppe mellom 1 og 3 ganger hver eneste natt å tisser....... men dette sies å være helt vanlig i starten å på slutten av svangerskapet..
*Jej* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg er veldig tørst!! Jeg er heller ikke av dem som drikker mye til vanlig! Å er enig i at det er utrulig slitsomt å våkne på natta og må opp på do! En natt var jeg opp 5 ganger på do, men da drakk jeg en halvliter vann før jeg la meg da! hehe;)
Promp Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg er også supertørst. Jeg drikker vanligvis mye vann, men nå drikker jeg enda mer. Er ca 5-6 uker på vei...
m_n83 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 I natt måtte jeg til og med opp å spise.. håper det var siste gangen, kan bli slitsomt dette:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror jeg drikker litt mer enn vanlig. I dag var jeg på forelesning, og hadde akkurat satt til livs en halv liter sjokolademelk til lunsj. På rekka foran meg sto det en flaske med solo, jeg klarte ikke å ta øynene fra den. Drit-tørst! Når det ble pause igjen pilte jeg bort i kiosken og fikk meg en gul brus som jeg glukket i vei på.
Happy-Mama:) Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jepp, konstant tørst!! Drikker som bare det... Desverre blir det for lite vann, det får jeg rett og slett ikke i meg... Må ha noe smak på det! Å jeg som er så glad i vann til vanlig...
AO3 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg også! Godt å høre at flere også har det slik... Tenkte en stund på om jeg hadde utviklet diabetes :S hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå