Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Holder på med den nå, og vil anbefale den! Virkelige god, så langt, og den gir et spennende innblikk i en kultur og "verden" hvertfall jeg kjenner dårlig.
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Takk for tips! Jeg hadde den som hovedbok i bokklubben for litt siden, men avbestilte den. Gikk inn og leste på den nå igjen, og den ser jo veldig spennende ut.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg glemte å avbestille den, hehe. Er glad for det nå.
Monajenten Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hmmm, kanskje jeg skulle ha glemt det også;-) Kanskje jeg skal bestille den når lommeboken føler for det! :-) Den så bra ut!!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Tror mange ville ha godt av å lese den. De fleste av oss har vel vansker med å forstå alt hva det innebærer å flytte til en helt ny kultur. Og i tillegg er det en virkelig godt skrevet bok, et språk jeg har sansen for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå