☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 jeg mener,om han ikke kommer på en uke ? vi har litt problemer med bil her ser dere så han kan ikke komme imorgen heller.. begynner å bli flaut dette.. men noen ganger er det bare sånn..
Gjest -<<- Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hvorfor skulle de bli det? Men det er jo vanlig dannelse å gi beskjed.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Nei, de blir vel ikke sure! Men dere burde ringe dagen i forkant og gi beskjed om at barnet deres ikke kommer.
Føken siruppsnipp Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 overhodet ikke. :-) Kos dere hjemme dere.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Nei de blir jo ikke sure så lenge de får beskjed.
Tia med 2 ♀ Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Så lenge du gir beskjed så er det da greit. i fleste fall så er det egentlig litt fint med mindre barn på avdelingen :-)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Helt enig, så lenge man gir beskjed har de vel ingenting å bli sure over.
*Minnie Mus* Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 hvorfor skal de bli sure for det? Hadde jeg jobbet i bhage hadde jeg vært glad til he he... kanskje derfor jeg ikke jobber i bhage:-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Ja viss en ikke ringer å sier fra at barnet ikke kommer,men ikke om du ringer.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Lik situasjon som meg du :-) Flyttet og må ta buss til barnehagen og drasse med meg en på 6,5mnd itilegg. Har heldigivis 50% plass men hun har vært i barnehagen par ganger i mnd. Men har pratet med dem og forklart situasjonen at vi har søkt henne over i ny barnehage og jeg ikke har bil så det er svært vanskelig for oss. Dem tar det veldig fint og sier at dem har stor forståelse :-) Snakk med dem og forklar dem situasjonen deres ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 ok...føler det blir litt teit dette..men saken er den at vi har bare nr til tlf som ligger i barnehagen og da ser de ikke meldingen før i morgen tidlig...=S
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Klart de ikke blir sure.. Så lenge de får vite det om morningen samme dag, slik at de ikke venter på barnet ditt (fordi de skal på tur eller lignende) så blir de overhode ikke sure.. De ser nok heller på det som et heldig barn som får litt fritid sammen med mammaen sin ) Barnehagen er ikke noe man er pliktig til å møte opp på, det er en hjelp til oss foreldre og et pedagogisk tilbud til barna når vi foreldre ikke har muligheten til å ha dem hjemme.. Du kan trygt kose deg hjemme med småen
My little girl_ Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Nei blir ikke sure,tvert imot;) Men hvis han akkurat har begynt er det kanskje ingen fordel å være mye borte i begynnelse, hvis han ikke trives veldig godt å alt bare går kjempe bra da;)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2008 ok..=) men føler alikevel at de ser på oss som noen som opptar plassen,og vi kunne heller gitt den til noen som trengte den....=S føler vi misbruker plassen litt.. men denne uka har vert fæl,han som sambo sitter på med til bhg er syk og har ikke hatt mulighet til å komme ....
My little girl_ Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 Har han full plass? hvor mye er han der da? Er jo baree å fortelle de at dere har litt problemer med skyss da,,
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. april 2008 det er 50% stilling...så han er der ikke så mye egentlig fra før..
Thunderstruck Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Ingen som blir sint for det nei!! Men du varsler jo ifra regner jeg med og da er det jo kun du som bestememr om han skal eller ikke!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 2. april 2008 joda,sender sms på barnehagemobilen.
My little girl_ Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Okey, det går nok veldig bra, dere betaler jo for plassen,opp til dere hvor mye dere vil bruke den;)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 2. april 2008 ja DET er jo sant.. så lenge de får betalt og beskjed så.. men uansett..har en ekkel følelse.. føler meg teit på en måte..for Marcus sin del også..snyter jo han for myye leketid og moro..
du og jeg og vi to Skrevet 2. april 2008 #23 Skrevet 2. april 2008 Det var bare litt koselig med 50% stillingen sønnen din har i barnehagen;) Og jeg kan ikke tenke meg at de blir sure fordi han ikke kommer noen dager. De har sikkert stor forståelse for at det er slik i blant!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 2. april 2008 takk for alle svar alle sammen.. vet ikke helt hva det er men jeg føler meg helt dust i forhold til dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå