ILRK Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Plagsomt, men er det flere som er plaget med det i svangerskapet???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jepp, jeg hadde det i starten. Tok flere kurer, men ble aldri kvitt det. Prata med jm om det, og da spurte hun meg om sambo også smurte seg med salve når jeg gjorde det, og nei, det hadde han aldri gjort. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke hadde tenkt på det, for det er jo veldig smittsomt... Fikk han til å smøre seg 4 dager på rad, og vips, etter det har jeg ikke hatt soppinfeksjon igjen. Dette var før jul...
ILRK Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 ok :-) Har hørt at det ikke i utgangpunktet er smittsomt, men det er jo greit å behandle partner å ja :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk beskjed av jm at det var smittsomt, så sambo måtte også ha behandling, ellers var min egen behandling bortkasta. Problemet for guttene, er at de ikke merker at de har det. Få han til å smøre seg også, samtidig som du behandler deg, så skal du se du blir kvitt det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå