snuppedulla Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 åhh er så spennende så kan nesten ikke vente!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Åja husker på det. Må se det bare må se det.. hehe:).. Men først nå er det ugly betty:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så spennende det er!! Å mye rart så skjer:)
Alexandra69 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Man skal holde tunga rett i munnen når man ser LOST nå... Jeg persnlig synes ikke alltid det er like lett å skille mellom fortid, og framtid. Nåtiden går greit, men det begynner å bli innviklet ja.
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 GLED dere til Lost fremover.. det blir bare bedre og bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå