nr-4-i-oktober Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 De fleste på jobb vet nå at jeg er gravid. Er i uke 14, og har fått litt mage, har måtte begynne med mammabukser. Har ikke lagt på meg noe særlig (1,5 kg).. Så over til saken...Da en kollega fikk høre at jeg er gravid sa hun til meg "du ser ikke særlig gravid ut da" ??? Mener hun da bare at jeg ser småfeit ut, eller burde jeg ta det som et kompliment? Ikke noen stor sak altså, men jeg begynte å tenke litt på det her etter jobb.
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 KKE TOLKE!!! Typsik oss jenter og tolke, tolke, drama, drama... Hun mente sikkert ingenting med det. Hun er sikkert overrasket over at du ser så ikke gravid ut fordi du ser like sprek og fresh ut! 1.5 kg syns ikke på noen om trent, bare for oss i speilet. Så ikke gidd å bruk et sekund på dette! Move on!
nr-4-i-oktober Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Helt sant, det er nok typisk jente å tolke..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Veldig enkelt å tolke det begge veier.Kommer vel litt ann på tonefallet.Men på jobben min sa de når jeg skulle ha min nr 2 " om du e gravide eller noe for du e blitt så sabla breie over rauå".var vel da ca 15 uker og hadde ikke lagt på meg noe og jeg er heller ikke overvektig.Skal nå ha min 3 nå i juli;)
♥Cherrypie♥ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 hehe da jeg var gravid forrige gang fikk jeg mye sånne; "du ser jo ikke gravid i det hele tatt", "jeg så deg bakfra ista å man kan virkelig ikke se at du har mage" (da var jeg 8mnd på veg).. syns det var hyggelig sagt jeg..å jeg tror mange syns det er hyggelig å si sånnt når det er sant..for hvem liker ikke å høre at man ikke ser gravid ut bakfra eller at man ikke ser gravid ut? selvom man er stolt av magen så tror jeg ikke det er akkurat magen de prater om,er nok en kombinsajon av kroppen ellers OG magen.. hehe:) hun mente nok bare at su ut som vanlig å at du er flott å som du sier har du lagt på deg tilnærmet ingenting!!
*bubbs* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 De færreste ser vel gravide ut i uke 14? Da er man jo mer "øm" i magen enn at det er en tydelig kul der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå