Gå til innhold

Noen som er rundt 166 cm og veier 68-70 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str bruker dere i bukser? Er det reellt å tro at jeg kan bruke str 38 hvis blir sånn som beskrevet over? :o) Eller blir det en str 40?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har riktig høyde, men veier 72 kg. (Er i uke 31 nå da, men har bukselivet under magen for tiden) Jeg bruker bukser i str 36/30/40, kommer litt ann på hvilken butikk jeg handler i.

Så vil tro det er reelt at du kan bruke str 38.

Skrevet

Jeg er 171 høy og veier 68kg.. bruker str 38/40.. mest 40..

Skrevet

moren min på 47 veier ca 72 og er 166 høy. Bruker 36-38 i bukser. Hun har tung beinbygning da så er ikke noen pingle liksom...

Skrevet

jeg veier til vanlig uten baby i magen 62 kilo og er 167 og jeg bruker 38/40 i bukser.... men jeg eier jo ikke en muskel i kroppen... jeg vil tro at du godt kan bruke 38/40 om du har muskler som har fått lov til å stramme seg litt mer enn mine :-))

Skrevet

Takker for svar jenter, tar gjerne imot flere.. :o)

Skrevet

Jeg er 166 og veier 67 kg. Ligger bilde på profilen min - bruker 38-40 ja;)

Skrevet

166 cm og 65 kg, bruker 38 eller M i stretch bukser. 40 i uten stretch

Skrevet

jeger 166 og veier 68, bruker også 38 i stretch og 40 uten stretch.

Skrevet

Hvor har du kiloene dine da? Jeg er bare 162 og veier 72 for øyeblikket, bruker 40 i stretchbukser. Når jeg ikke har svangerskapskilo til overs så veier jeg 65-67 og bruker 38/40..med mindre klærne er litt små på str, har mine kilo på magen ellers også.

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er bare for å motivere meg selv litt. Ønsker meg ned til 68 kg for da er jeg "normalvektig" iflg BMI (selv om jeg vet at den ikke tar hensyn til benbygning og sånt).. Vil kunne være fornøyd rundt 70 kg også. Jeg har kiloene rundt lår og rompe, samt litt slapp magen og sånne kjempefine lovehandles på sidene... :o)

Etter 10 år med ukritisk inntak av mat og snop, ingen trening og to barnefødsler må det gjøres noen grep! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...