Gå til innhold

Lei av å høre "da er du ikke stor!!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33+1 og synes jeg har en fin mage. Har gått opp 11 kg. så langt, og synes det er nok. Begynner å bli så lei av folks kommentarer. Synes jeg hører nesten hver dag at "å, du er da ikke stor til å ha termin i slutten av mai!" Noen andre som får høre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...termin om 1 uke. "om 1 uke?? Sånn så jeg ut i andrea mnd".....plussplusspluss,generelt lei alle kommentarer på magen, feks......"det der er gutten" Nei d er jente sier jeg, "nei d der er gutte mage" HErREGUD......UL har vist jente 4 ganger liksom........Muli fordi jeg er så lei jeg at kommentarene virker irriternde......hehe

Skrevet

Jada...

Hører dette stadig vekk, jeg også, men det er nok bare synsbedrag.

Jeg lå nemlig langt utenfor det grønne feltet på SF-målet for 4 uker siden.

Har ikke lagt meg ut noe særlig i bredden, da.

Skrevet

Heisann:)

Kjenner igjen den jeg også ja. Jeg er høy og tynn, og bærer babyen tett inntil, og har god plass i lengda. Så magen min ser ikke stor ut. folk tror jeg er ca 5 mnd på vei, og jeg tuller ikke!

Bryr meg ikke så mye om andres kommentarer, har foresten en venninne som har gigantmage, og hun er lei av at folk kommenterer hennes "tvilling"mage som noen sier. forstår egentlig at hun blir mer lei av det. er fornøyd med at magen er liten jeg, så lenge magemålene mine er fine og babyen har det bra. Jeg er foresten superfornøyd med at jeg kun har lagt på meg på magen, folk sier at de ikke ser at jeg er gravid bakfra, tar d som et komplement i allefall:). er nå i uke 35 foresten.

Skrevet

Får stadig høre at jeg er "så liten da, med termin i starten av JUNI???" men altså...? Er det noe å bry seg om da? Noen har store mager, andre små...gidder ikke bruke tid på å irritere meg på kommentarer ;o) Har andre ting å ta meg til :o)

Skrevet

Dette kan da ikke være et fryktelig stort problem, tipper det hadde vært kjipere hvis det hadde vært omvendt:-)

Skrevet

hehe, har nok hørt den en del ganger ja. Har termin i slutten av april (er i uke 38) og har nesten ikke mage i det hele tatt. Har som regel fått kommentaren"hæ? mener du april i år? Ser jo ut som du bare er fire- fem måneder på vei jo!". Men kommentarene går som regel inn det ene øret og ut det andre. Er ganske høy og har kun gått opp 9 kilo, så magen er ikke større enn den er. Men så lenge alt står bra til med ungen, så føler jeg meg kjempe heldig som ikke trenger å drasse på enorm mage og mange kilo ekstra :)

Skrevet

ja hører det samme.... liksom som at jeg skal ikke klage over at jeg føler meg stor og tung...men har lagt på 20 kg så det er jo tungt selv om den ikke stikker så veldi ut!!

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om alle kommentarene, tar de som akkurat det de er. Tomt prat!:) Har fått høre,"gu kor liten mage du har" og "To måneder igjen? Sikker på det ikke er tvillinger?" om hverandre, så tar de ikke så seriøst:) Gled dere over de flotte kroppene deres og nyt den siste tiden:) En ting er nemlig alle enig om, "Gravide kvinner er flotte!";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...