Gå til innhold

Ble sur på svigermor i dag.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull hompet rundt i stua hos dem i dag...

Så var han bortpå plantene som sto på gulvet.. De har han gått forbi tidligere, men id ag var de spennende igjen..

Jeg har sett svigermor gjøre dette en gang før, men sa ikke noe da.

Men nå gjorde hun det igjen... Hun knipset hånden hans.. "Du rører ikke plantene til farmor!"..... Han rørte plantene igjen..(han er 14 mndr)....Så gjorde hun det igjen... Da reiste jeg meg, gikk bort, løftet gutten vekk og sa at når han ikke får lov til noe , løfter vi han vekk og sier NEI., vi KNIPSER IKKE PÅ HÅNDA!!

Da ble det stille.... Svigerfar var der og, og han hadde aldri knipset barnebarnet sitt..Han er verdens snilleste... MEn jeg mener... Oppdragelsen som var før, gjelder ikke i dag.

Jeg VET at MIN bestefar knipset både mamma og tanten min når de var små, men INGEN knipser mitt barn på hånda!!

Fortalte sambo det, og han var enig, gudskjelov!

Slikt kan også føre til at gutten vil tro det er greit å gjøre sånt...

Så dette skal IKKE skje igjen!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott at du sa ifra!! Ville gjort akkurat det samme i en slik situasjon! INGEN legger hånd på barnet mitt!:)

Skrevet

Jeg hadde reagert likt.. Ingen får knipse på mine barn nei!!

Skrevet

Jeg synes det er bra du sa ifra. Haaper svigermoren din klarer aa forstaa hvorfor da.

Skrevet

Klart du skal si ifra, ellers blir det jo aldri noen stopper for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...